Sponzorizat de newsflash.ro
Elon Musk pare hotărât să definitiveze schimbarea de identitate a Twitter prin introducerea unui abonament anual, doar pentru privilegiul de a posta și interacționa cu alți utilizatori X.
Indiferent față de erodarea continuă a platformei achiziționate cu 44 miliarde dolari, care în ultimul an a pierdut constant utilizatori și este vizată de nesfârșite critici și controverse, antreprenorul american merge mai departe cu planurile sale pentru monetizarea Twitter. După schimbarea forțată de imagine, X devine un serviciu cu acces sever limitat pentru neabonați.
Starting today, we’re testing a new program (Not A Bot) in New Zealand and the Philippines. New, unverified accounts will be required to sign up for a $1 annual subscription to be able to post & interact with other posts. Within this test, existing users are not affected.
This…
— Support (@Support) October 17, 2023
Fără legătură cu abonamentul X Premium, o nouă taxă este pe cale să fie introdusă pentru toți utilizatorii platformei. Testat mai întâi cu utilizatorii nou înregistrați din regiunea Noii Zeelande și Filipine, abonamentul de 1 dolar este descris de Elon Musk ca o soluție împotriva ”armatelor de boți” care au inundat platforma cu milioane de postări din categoria spam, propagandă și dezinformări. Însă afirmația este contrazisă de realitate, o mare parte dintre conturile asociate cu spam bots purtând deja ecusonul Twitter Verified, deținătorii acestora (ex. organizații bine finanțate, specializate în propagandă și dezinformări) considerând o afacere bună plata abonamentului X Premium (8 dolari/lună), în schimbul vizibilității sporite a postărilor și alte beneficii rezervate utilizatorilor premium.
Având în vedere costul nu tocmai ridicat, abonamentul X cu acces de bază probabil că va îndepărta doar spammerii de ocazie și o bună parte dintre utilizatorii de bună credință, care frecventau Twitter doar ocazional.
…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe zonait.ro