Sponzorizat de newsflash.ro
X (fostul Twitter) încearcă să-și împartă serviciul de abonament premium în trei niveluri de membru, permițând companiei să varieze prețurile abonamentului în funcție de câte anunțuri sunt afișate utilizatorului. Potrivit sursei Bloomberg, care a participat joi la un apel cu X și deținătorii de datorii care l-au ajutat pe Musk să finanțeze achiziția, compania testează în prezent variantele Basic, Standard și Plus ale planului premium existent, care începe în prezent de la 8 USD pe lună. Rămâne neclar dacă o versiune gratuită va continua să existe.
Nu au fost anunțate informații despre prețuri pentru noile niveluri de membru. Cu toate acestea, conform detaliilor descoperite anterior în aplicația X, planul de bază Basic nu va reduce numărul de reclame pe care utilizatorii le văd pe platformă, în timp ce nivelul Standard va afișa jumătate din mai multe reclame – unul dintre beneficiile pe care abonații premium. bucură-te în prezent. Oferta premium Plus de top va elimina în întregime reclamele și, prin urmare, va costa chiar mai mult decât cei 8 USD/lună sau 84 USD/an taxat astăzi. X nu a dezvăluit când vor fi implementate aceste noi niveluri de membru în testare sau disponibilitate generală sau ce beneficii suplimentare (verificare albastră, editare etc.) ar putea include fiecare plan.
În timpul apelului, CEO-ul X, Linda Yaccarino, a spus că veniturile din publicitate, licențiere de date și abonamente ale companiei sunt în creștere trimestrial cu o singură cifră și afirmațiile repetate de la evenimentul Code de săptămâna trecută că aproximativ 90% dintre cei mai buni agenți de publicitate ai X s-au întors. la platformă. Aceste afirmații au fost temperate de media nonprofit Media Matters, care a spus ieri că agenții de publicitate par să se fi întors, dar cheltuiesc semnificativ mai puțin decât Twitter pre-Musk – cu 90 la sută mai puțin, potrivit cercetării sale….
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe newit.ro