Sponzorizat de newsflash.ro
Viitorul francizei Halo începe să se contureze, odată cu dezvăluirile făcute de 343 Industries, acum redenumită Halo Studios, în cadrul Campionatelor Mondiale de Halo. Printre anunțuri, se numără dezvoltarea mai multor jocuri noi și tranziția către Unreal Engine, lăsând în urmă motorul Slipspace, folosit la dezvoltarea lui Halo Infinite.
Un nou început pentru Halo Studios
Într-un videoclip de șapte minute, prezentat înaintea finalei campionatului, Halo Studios a arătat un proiect experimental, numit Project Foundry, care prezintă un joc Halo construit pe Unreal Engine. Deși este doar un demo tehnologic, oferă o privire spre un nou început pentru seria de top a Xbox, în urma lansării Halo Infinite din 2021. Trecerea la Unreal este o schimbare majoră, mai ales având în vedere resursele investite în Slipspace.
Dificultățile cu motorul Slipspace
Motorul Slipspace fusese conceput să susțină viitorul seriei Halo, însă a întâmpinat provocări majore în dezvoltarea lui Halo Infinite. Problema era că Slipspace folosea unelte vechi, unele dintre ele datând din anii 2000. Deși a fost dezvoltat continuu, Slipspace nu a reușit să țină pasul cu inovațiile aduse de Unreal Engine.
„Cu tot respectul, unele componente ale Slipspace au aproape 25 de ani,” a explicat Chris Matthews, director artistic la Halo Studios, într-un interviu pentru Xbox Wire. El a subliniat că echipa nu putea egala caracteristicile avansate ale Unreal fără a investi resurse uriașe.
Resetarea francizei Halo
Un raport din 2023 sugera că dezvoltatorii Halo erau gata să apese pe butonul de resetare, în special după schimbările majore din studio. Printre acestea, se număra tranziția la Unreal Engine și concentrarea pe noi idei de jocuri. Project Foundry pare să fie rezultatul acestor eforturi, arătând direcția în care se îndreaptă franciza.
Leadership-ul și viziunea Halo Studios
Sub conducerea lui Pierre Hintze și Elizabeth Van…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe need4games.ro