Sponzorizat de newsflash.ro
În timpul bull run-ului din 2021, companiile crypto s-au implicat foarte mult în sponsorizările sportive. Dar, în 2022, lucrurile au încetinit, când piața crypto a eliminat aproximativ 70-85% din capitalizarea sa de piață. Scăderea a fost alimentată și de căderea FTX, odată un jucător important în parteneriatele sportive.
CoinGecko Research a realizat un top al companiilor crypto cu cele mai multe sponsorizări între 2021 și 2024.
Topul companiilor crypto după numărul de sponsorizări sportive
CoinGecko a listat șase companii cu acorduri și parteneriate sportive majore între 2021 și 2024.
1. Crypto.com (11)
Crypto.com a devenit unul dintre cei mai importanți jucători în ceea ce privește sponsorizările sportive și a stabilit acorduri în diverse regiuni și sporturi multiple. Iată sporturile în care compania crypto a investit:
Baschet
Ȋn 2021, exchange-ul din Singapore, Crypto.com a semnat un acord important evaluat la $700 milioane pentru drepturile de redenumire ale Staples Center, gazda LA Lakers. Locația a fost redenumită Crypto.com Arena.
CoinGecko a notat că acest parteneriat a fost istoric, marcând unul dintre cele mai mari sponsorizări sportive înregistrate vreodată.
Motorsport
Crypto.com și-a consolidat relația cu motorsport prin colaborarea cu echipa Aston Martin din Formula 1 și sponsorizând Formula 1 în sine cu $100 milioane în 2021.
În 2021, Crypto.com Overtake Award a fost creat pentru a recompensa șoferul individual care a realizat cele mai multe depășiri în timpul sezonului, iar câștigătorul a fost Sebastian Vettel.
Compania crypto a sponsorizat și Marele Premiu de la Miami Formula 1 în 2022, consolidându-și și mai mult legăturile cu motorsportul.
Fotbal
O altă concentrare în ceea ce privește acordurile Crypto.com a fost fotbalul. În 2021, compania crypto a sponsorizat Coppa Italia, iar momentele importante ale meciului dintre Atalanta și Juventus au fost create ca NFT-uri.
Parteneriatele în fotbal pentru Crypto.com au continuat și anul următor cu următoarele mișcări:
Sporturi de luptă
Crypto.com a intrat și în sporturile de luptă și a securizat un acord cu UFC în 2021, un parteneriat istoric care a subliniat interesul platformei pentru artele marțiale mixte.
2. FTX (6)
FTX a fost una dintre companiile crypto cu cele mai multe parteneriate sportive înainte de colapsul său din 2022. Iată cele mai notabile:
Esports
În 2021, FTX a semnat un parteneriat de $210 milioane cu Team SoloMid (esports).
Baseball
În același an, FTX a semnat un parteneriat de $135 milioane cu Major League Baseball (MLB).
Baschet
FTX a colaborat cu echipe NBA, asigurându-și un acord de drepturi de redenumire de $135 milioane cu arena Miami Heat. FTX a sponsorizat și Golden State Warriors cu $10 milioane.
Motorsport
FTX a semnat un parteneriat cu Mercedes Formula 1, dar în 2022 echipa l-a suspendat.
3. Polkadot (5)
Polkadot are parteneriate…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe crypto.ro