Sponzorizat de newsflash.ro
Ultimele trei lansări din seria Assassin’s Creed au fost cel puțin controversate. Primul joc din trilogie, Origins, a introdus o mulțime de aspecte RPG cum ar fi un sistem de gear, un open world mai convențional și o structură narativă asemănătoare celei din The Witcher 3, spre exemplu. Ah, și încă ceva. Comparativ cu celelalte jocuri din franciză de până atunci, astea trei (Origins, Odyssey și Valhalla) au fost și destul de lungi, cu mult mai multe chestii de făcut și de văzut.
Tocmai din aceste două considerente, trilogia de jocuri a fost primită cu un răspuns mixt din partea fanilor. O bună parte din playerbase își dorea ceva nou, ceva care să schimbe formula deja învechită la acea vreme a seriei, și fix asta au primit. Totodată, au fost mulți și cei care i-au blamat pe Ubisoft pentru că au transformat seria Assassin’s Creed, cu al său gameplay caracteristic, într-o franciză de RPG-uri asemănătoare cu zecile de astfel de jocuri mari deja existente pe piață.
Spun toate astea pentru că, în caz că ai trăit sub o piatră, ne mai despart doar câteva zile de lansarea lui Assassin’s Creed Mirage, jocul care îi va mulțumi pe nostalgici. Practic, Mirage nu mai urmează sistemul Odyssey sau Valhalla, ci se întoarce la rădăcinile pline de stealth și o structură narativă mai închegată, similară celei din jocurile vechi precum Brotherhood sau Syndicate.
Iar cum lansarea programată pe 5 octombrie este atât de aproape, este un moment bun să discutăm toate detaliile pe care le avem despre joc. Și începem cu prețul și dimensiunile, pentru că astea mi se par cele mai interesante. În timp ce Valhalla sau Odyssey ofereau peste 100 de ore de content, Assassin’s Creed Mirage este substanțial mai mic. Conform Ubisoft, un counter care să arate între 15 și 20 de ore la finalul campaniei este de așteptat, o valoare mult mai mică decât precedentele titluri.
Asta se traduce și în dimensiunile jocului…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe zonait.ro