Sponzorizat de newsflash.ro
Era rețelelor sociale a adus cu sine o serie de provocări și dileme. Cantitatea uriașă de filtre și aplicații de editare foto disponibile utilizatorilor face ca diferența dintre realitate și fals să fie adesea dificil de stabilit în aceste zile. O investigație a publicației Daily Mail a dezvăluit că există o nouă generație de influenceri AI îmbrăcate sumar, care reușesc să păcălească bărbații și îi atrag, părând cât se poate de reale.
La vârsta de doar 19 ani, Milla Sofia, o focoasă blondină, a cucerit rapid titlurile și a devenit populară pe rețelele sociale, până când a ieșit la iveală că este o creație generată artificial.
Dar investigația a dezvăluit că Milla Sofia nu este singura; există zeci de influenceri digitale pe platformele Instagram, TikTok și Twitter, care adesea folosesc nume false și povești elaborate pentru a-și înșela urmăritorii. Fotografiile lor sunt, de asemenea, generate cu ajutorul inteligenței artificiale, prezentându-le în locuri exotice sau false.
Aceste influencere AI, care adună sute de mii de urmăritori, primesc nu doar admirație, ci și bani de la bărbații care cad în capcana iluziei create.
Un exemplu este Andrea, o frumusețe cu părul castaniu, care postează fotografii lascive pe platforma Twitter/X și include detaliile contului său PayPal în biografie. Pe platforma Patreon, Andrea oferă imagini nud abonaților săi, iar pentru suma considerabilă de 300 de dolari pe lună, promite să fie „practic prietena ta online”.
Dar cine sunt oamenii din spatele acestor influencere AI? Ei sunt creatori necunoscuți pe internet, care produc conținut pentru a trăi o viață pe care, poate, doar o visau.
De exemplu, Milla Sofia a fost creată de Trevor McFedries și Sara DeCou, fondatorii brandului de modă BRUD, care au lansat-o în 2019 și au valorificat inițial confuzia utilizatorilor cu…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe playtech.ro