Sponzorizat de newsflash.ro
Am ajuns, după atâtea jocuri cu numele Zelda, după ani și ani, să aflăm cum este prima aventură solo a prințesei, care se bazează exclusiv pe punctele ei forte, nefiind doar o fată care să copieze ce făcea Link. Atunci când am văzut că se face un nou joc din seria The Legend of Zelda, Echoes of Wisdom, care seamănă foarte mult cu superbul Link’s Awakening, am fost destul de entuziasmat. Sincer, credeam că nu va fi schimbat aproape nimic, doar că va prelua Zelda inițiativa și va da cu master sword în ei de-i va despărți de sănătate.
Culmea, jocul începe tot cu Link, la finalul poveștii, cu nivel maximum și inimioare pe tot ecranul, atunci când trebuie să o salveze pe Zelda. După o luptă demnă de finala UEFA Champions League, în Hyrule se deschid niște hăuri, iar ghinioniștii sunt absorbiți acolo. La fel și Link, așa că toată greutatea rămâne pe umerii prințesei. Și asta nu este tot, odată cu apariția acestor hăuri, în lumea din Hyrule sunt aruncate versiunile malefice ale celor consumați de aceste portal-uri. Zelda, captivă într-un cristal, reușește să se salveze și, cu inteligență, călătorește prin Hyrule și învinge acele clone diabolice, ca-ntr-o gală RXF, între Costi și Măru Gagicaru.
Niște istorie…
Înainte de Echoes of Wisdom, chiar dacă prințesa apărea și în alte jocuri, nu prea simțeai nimic din personalitatea ei. Spre exemplu, Zelda din Hyrule Warriors dezactiva garduri și mai avea niște puteri asemănare în Age of Calamity. Iar dacă erați în Super Smash Bros, acolo avea toate puterile pământului. Cu toate că Zelda, fără Link, nu prea are niciun farmec, mai ales dacă dispar temnițele și monștrii pe care să-i învingi.
Folosește inteligența prințesei
Ca gameplay, în Echoes of Wisdom, Zelda trebuie să-și dea seama cum să folosească niște clone ale obiectelor din tot Hyrule, pe care le copiezi cu Tri Rod. Tot cu Tri Rod, Zelda poate construi poduri din…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe www.go4games.ro