Sponzorizat de newsflash.ro
Potrivit biografiei, de fiecare dată când se întâmpla acest lucru, Musk venea „furious” la birourile Tesla și se certa cu inginerii săi.
„Faceti ceva ca programul să funcționeze cum trebuie,” le-ar fi cerut Musk angajaților.
Nu e prima dată când apar informații despre modul în care se poartă Musk cu angajații săi. În plus, se pare că miliardarul ar fi ignorat sugestiile inginerilor săi. Aceștia i-ar fi cerut ani de zile să incorporeze în sistemul Autopilot tehnologia LiDAR.
Acesta e un tip de radar care detectează lumina în locul sunetului. Competitorii Tesla, precum Waymo, al companiei Google, folosesc de mulți ani această tehnologie pentru ca mașinile autonome să poată „vedea”. În schimb, tehnologia Tesla Autopilot, ce ar fi încercat să îl omoare pe Elon Musk, nu se bazează pe ea.
Elon Musk a insistat ca mașinile Tesla să folosească senzori optici
Elon Musk e cel care ar fi insistat ca mașinile Tesla să folosească doar senzori optici. A asemănat tehnologia cu modul în care oamenii își folosesc ochii pentru a conduce.
Dincolo de faptul că vrea să se diferențieze de competiție, decizia Tesla de a nu integra tehnologia LiDAR e și varianta mai ieftină, potrivit lui Musk.
Recent, Elon Musk a încălcat legea când se afla la volan, dar nu va primi amendă.
Dar nu toți inginerii Tesla au fost de acord, mai ales că tehnologia Autopilot ar fi încercat să îl omoare pe Musk.
„Exista o distanță atât de mare între scopul lui Elon și ce era posibil,” a declarat Andrew Bagliano, vicepreședintele Tesla. „Pur și simplu nu știa care sunt obstacolele.”
„Încercam să avem aceste conversații cu Elon, să stabilim ce trebuie să facă senzorii,” a continuat Bagliano. „Și erau, de obicei, conversații foarte dificile. Pentru că el revenea mereu la ideea ca oamenii au doar 2 ochi și pot conduce o mașină.”
Până la urmă, Sam Teller, din cadrul Tesla, a…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe useit.ro