Sponzorizat de newsflash.ro
În primul rând, ne declarăm impresionați de modul total nou și original în care departamentul de design al mărcii franceze reușește să contureze o expresie formală nouă pentru o identitate Renault lesne de recunoscut. Apoi, complexitatea mesajelor legate de conceptul Renault Emblème depășește semnificativ așteptările obișnuite ale publicului, mai mult sau mai puțin preocupat de lumea auto.
Renault Emblème va fi expus la standul mărcii de la Salonul Auto de la Paris între 14 și 20 octombrie. Obiectul integrează viziunea comptetă asupra unui vehicul de familie din viitorul nu prea îndepărtat sub forma unei platforme-laborator care înglobează inovații dezvoltate de Renault, Ampere și partenerii acestora.
Principala componentă intrinsecă a proiectului constă în atingerea unui nou nivel, cu referință de „maxim’ în momentul de față, privitor la decarbonizare de-a lungul întregului ciclu de viață al vehiculului – de când acesta ia formă și până este scos din uz. Plecând de la conceptul Scenic Vision H2-Tech din 2022, Renault Emblème face un pas mai departe, reducând emisiile de gaze cu efect de seră (CO2 eq.) cu 90%, comparativ cu un vehicul echivalent construit astăzi; până la a produce doar 5 tone de CO2 eq. pe parcursul întregului său ciclu de viață.
Pentru a realiza acest lucru, proiectul a explorat o multitudine de combinații inteligente, credibile și viabile: materiale reciclate cu o amprentă de carbon scăzută, materiale naturale, procese de producție bazate în întregime pe energie regenerabilă, folosirea la nivel general a unor piese reutilizate, circularitate etc. Același lucru a fost valabil și pentru alegerile tehnice, inclusiv grupul motopropulsor.
Cu toate că, la o primă vedere, privirea ne este reținută doar de factorul fascinant al formelor lui nault Emblème, eficiența și-a pus profund amprenta și asupra designului său. Curbele ample și configurația shooting brake sunt evidențiate de efectul policromatic al vopselei pe bază de verde, culoarea arătând diferit în funcție de unghiul din care este privit automobilul. Privind mai cu atenție, obsrervăm că vehiculul este o combinație elegantă între un break, cu un ampatament lung de 2,90 m, și un crossover-coupé cu o înălțime moderată de 1,52 m, având o linie fluidă a plafonului.
Renault Emblème are o lungime de 4,80 m, ceea ce îl face ideal pentru călătorii confortabile în familie, cu până la cinci persoane și bagajele lor. Forma sa simbolizează, de asemenea, ambiția reafirmată a Renault de a continua să inoveze în clasa medie și mai sus, în conformitate cu strategia ce are la bază adăugarea de valoare. Explorând noi idei stilistice inspirate de logo-ul Renault, semnătura luminoasă este menită să fie atât high-tech, cât și ușor de identificat.
Greutatea unui vehicul, având legătură în mod cert cu dimensiunea sa, are un impact asupra emisiilor sale de…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe www.auto-bild.ro