Sponzorizat de newsflash.ro
Seful Stellantis a anuntat ca marcile din grup vor avea din nou in gama motoarele diesel pentru ca acesta sunt singurele capabile sa ofere o autonomie decenta in mediul extraurban.
Jean-Philippe Imparato, director de operațiuni al Stellantis în Europa și șeful Stellantis Pro One, divizia de vehicule comerciale, conform celor relatate de revista franceză Challenges, și-ar fi exprimat dorința de a aduce motorul diesel din nou în lumina reflectoarelor.
De asemenea, vom revedea in gama VP motoarele diesel BlueHDI pentru ca inca exista clienti pentru ele, iar dealerii vor incepe din nou sa recomande aceste motorizari pentru cei care nu vor o masina Hybrid sau Electrica.
Cea mai fiabila motorizare diesel este gama 2.0 BlueHDI de 180 CP, motor care pana acum mai era disponibila doar pentru gama comerciala.
FISA TEHNICA
Motor
Numar de cilindri: L4 Diesel
Injectie: Directa
Capacitate cilindrica (cm3): 1997 cmc
Alezaj X Cursa (mm): 85,0 mm x 88,0 mm
Putere maxima CP/KW – rot/min: 180 / 3750
Cuplu maxim Nm – rot/min: 400 / 2000
Carburant: Diesel
Rezervor litri: 56
Transmisie
Punte motoare: Fata
Cutie de viteze / nr. trepte: Convertizor cuplu 8 trepte Aisin
Dimensiuni
Lungime (mm): 4641
Latime (mm): 1844
Inaltime (mm): 1646
Ampatament (mm): 2840
Portbagaj: 780-1940 l
Greutate la gol kg: 1600
Performante
0 – 100 km/h (s) – 9.2
Viteza maxima (km/h) –210
Consum mixt (l/100 km) WLTP: 5.3
Test de consum cu noul Peugeot 508 2.0 BlueHDI 180 CP cutie automata 2015
Test Drive in premiera nationala cu noul Peugeot 3008 Facelift 1.5 BlueHDI 130 CP AT8 Aisin 2021
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe autolatest.ro