Sponzorizat de newsflash.ro
Samsung a lansat recent un program inovator denumit „Domestic Service Experts Overseas Dispatch” care are scopul de a îmbunătăți serviciile de reparații pentru smartphone-urile Samsung în întreaga lume. Programul presupune trimiterea de instructori Samsung în diferite țări pentru a instrui tehnicienii locali în tehnici de reparații mai eficiente și mai fiabile.
În cadrul acestui program, Samsung a trimis deja un instructor în India în luna iulie. Acolo, instructorul a vizitat un centru de service local și a împărtășit cunoștințele despre repararea afișajelor, punând accent pe reducerea numărului de piese necesare pentru schimb. De asemenea, au fost predate metode avansate de analiză a istoricului utilizării Galaxy și tehnici precise de diagnosticare.
Planurile Samsung nu se opresc doar la smartphone-uri. Compania intenționează să extindă acest program și la electrocasnice și servicii TV. În septembrie, specialiști Samsung vor fi trimiși în Filipine pentru a instrui tehnicienii locali în întreținerea aparatelor Samsung cu inteligență artificială.
Samsung Anunță un Program Oficial ÎNDRĂZNEȚ, care Vizează și Clienții din România
Pe lângă îmbunătățirea serviciilor de reparații, Samsung vizează și creșterea calității asistenței pentru clienți. În acest sens, compania a trimis un expert consultant în Țările de Jos în februarie și în Japonia în mai, cu scopul de a standardiza serviciul pentru clienți la nivel global. Samsung susține că aceste măsuri au dus la o creștere semnificativă a satisfacției clienților.
Samsung Galaxy este un brand popular, oferind telefoane pentru toate tipurile de bugete. Chiar și piețele emergente beneficiază de o gamă variată de telefoane Galaxy, concurând direct cu alte companii precum OnePlus și Huawei. Cererea pentru Galaxy S24 este atât de mare încât Samsung întâmpină dificultăți în a ține pasul.
Un serviciu standardizat de reparații și asistență pentru clienți poate ajuta Samsung să își îmbunătățească și mai mult clasamentul pe piață. Spre exemplu, în unele regiuni, aplicațiile de hărți ale altor companii nu oferă direcții precise, punând în dezavantaj anumite modele de smartphone-uri. Samsung, pe de altă parte, își produce dispozitivele local și le poate oferi la prețuri competitive.
Serviciile de reparații îmbunătățite ar putea convinge mai mulți clienți să opteze pentru Samsung, în special pe piețele unde există temeri legate de reparațiile efectuate de tehnicieni fără experiență. Acest program este o mișcare strategică ce va ajuta Samsung să mențină telefoanele Galaxy printre cele mai apreciate dispozitive de pe piață.
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe www.idevice.ro