Sponzorizat de newsflash.ro
În volatilitatea din ultima perioadă, Ferrari mi-a sărit în ochi că s-a menținut aproape de maximele înregistrate luna trecută și chiar nu îmi explicam de ce, în condițiile în care beta este de 1,01. Deși în zilele noastre avem la dispoziție atâtea site-uri care să îți scoată în evidență acțiunile care sunt bune de cumpărat și cele care nu sunt, este greu de urmărit întreg universul de acțiuni, cu rezultate, cu știri, cu evoluții ale cotațiilor. Pe lista mea de câteva zeci de companii pe care le urmăresc, Ferrari este acțiunea cea mai aproape de maxim, iar asta se datorează rezultatelor financiare ale trimestrului al doilea.
Rezultatele Ferrari pentru trimestrul al doilea au fost excelente: profitul a sărit cu 33% față de anul trecut datorită în mare măsură opțiunilor costisitoare pe care clienții le-au adăugat la mașinile cumpărate. Lista de opțiuni a fost extinsă în ultimii ani pe măsură ce clienții au fost tot mai dornici să-și personalizeze „căluțul cabrat”. Profitul net s-a ridicat la 334 milioane de euro pentru trimestru, respectiv 1,83 euro per acțiune față de estimările de 1,77 euro per acțiune și 1,36 euro per acțiune înregistrat în aceeași perioadă a anului trecut.
Livrări Ferrari au fost în creștere cu 3,8% la nivelul primului semestru
În același timp, veniturile au crescut cu 14% la 1,47 miliarde de euro. Ferrari a prezentat venituri mai bune decât așteptările în ultimele patru trimestre și așa se explică cotația la maxim a acțiunii. Livrările trimestrului au fost de 3.392 de mașini, mai puține cu 63 decât anul trecut, iar evoluția veniturilor este cu atât mai spectaculoasă. La nivelul primul semestru au fost vândute 6.959 de mașini, ceea ce reprezintă o creștere de 3,8% față de anul trecut, comenzile mai mari din continentul american și cel asiatic contribuind la aceste rezultate.
Am avut și primele livrări ale noului SUV Ferrari Purosangue al…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe zonait.ro