Sponzorizat de newsflash.ro
Dupa lansarea cu succes a noului Cayenne la inceputul anului 2023, Porsche completeaza cea de-a treia generatie revizuita complet a acestui SUV de succes cu un nou model de top. Ca si pana acum, cel mai puternic Cayenne este un hibrid plug-in. Porsche a imbunatatit tehnologia acestui succesor al lui Cayenne Turbo S E-Hybrid in mai multe moduri, obtinand castiguri semnificative in materie de autonomie electrica si performante. Atat utilizarea de zi cu zi, cat si dinamica de conducere beneficiaza in mod deosebit de pe urma schimbarilor. Un motor electric cu o putere de 130 kW (176 CP) completeaza motorul V8 twin-turbo de 4,0 litri de 441 kW (599 CP). Impreuna, cele doua unitati ofera o putere combinata de 544 kW (739 CP) si un cuplu maxim de 950 Nm. Performanta lui Cayenne Turbo E-Hybrid justifica intru totul pozitionarea sa ca model de top. Noul Cayenne Turbo E-Hybrid sprinteaza de la 0 la 100 km/h in 3,7 secunde si atinge o viteza maxima de 295 km/h.
In comparatie cu predecesorul sau, noul Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid ofera o autonomie electrica considerabil mai mare si timp de incarcare mai redus. Cu o capacitate crescuta la 25,9 kWh, bateria de inalta tensiune instalata sub podeaua portbagajului permite o autonomie electrica de pana la 82 de kilometri (EAER city). Noul incarcator de la bord, de 11 kW, scurteaza timpul de incarcare la un incarcator de perete sau o statie de incarcare adecvata la mai putin de doua ore si jumatate, in ciuda cresterii capacitatii bateriei.
Suspensie pneumatica standard, cu tehnologie cu doua camere, doua supape
Noile modele Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid sunt dotate standard cu suspensie pneumatica adaptiva, care dispune de o noua tehnologie cu doua camere si doua supape. Acest lucru face posibila reglarea separata a etapelor de rebound si compresie ale functionarii suspensiei. Noua tehnologie sporeste confortul si siguranta in egala masura, oferind in acelasi timp un spectru si mai larg intre setarile de suspensie Comfort si Sport Plus. Suspensia combina manevrabilitatea deosebita in viraje cu caracteristici de confort in situatii de conducere lenta si reducerea la minimum a inclinarii si ruliului. Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) este, de asemenea, standard la Cayenne Turbo E-Hybrid. Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) si directia pe puntea spate sunt disponibile ca optiuni.
Caracterul de top al SUV-ului si Coupe-ului Cayenne Turbo E-Hybrid este demonstrat si de stilul celor doua modele. Ambele variante de caroserie vin cu partea frontala distinctiva, rezervata modelelor Turbo, cu prize de aer de racire marite accentuate de lamele negre stralucitoare. Elementele de acoperire a pasajelor de roata si bara de protectie spate in culoarea exteriorului subliniaza si mai mult caracterul axat pe performanta al modelului. Alte caracteristici distinctive ale noului Turbo E-Hybrid includ doua tevi de esapament duble, din otel inoxidabil periat si etriere de frana rosii.
In interior, incrustatiile de aluminiu in…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe www.auto.ro