Sponzorizat de newsflash.ro
Inginerii CD Projekt au decis că mutarea este „schimbarea strategică” potrivită pentru jocurile viitoare.
Schimbare impresionantă
Cyberpunk 2077 marchează sfârșitul pentru REDengine de la CD Projekt, tehnologia internă pe care s-a bazat încă de la The Witcher 2 din 2011. Anul trecut, CD Projekt a anunțat că următorul său joc Witcher și alte jocuri care vor urma — inclusiv continuarea lui Cyberpunk, numele de cod Orion — va fi dezvoltat cu Unreal Engine 5.
Într-un interviu recent cu directorul Cyberpunk 2077, Gabe Amatangelo, PcGamer a întrebat despre această tranziție la UE5, mai ales în lumina tehnologiei de ultimă oră pe care studioul a continuat să o adauge la Cyberpunk 2077 (este primul joc care a fost construit în noul ray tracing Ray Reconstruction al Nvidia, de exemplu).
„Nu începem de la zero”, a spus Amatangelo. „De multe ori când construiești aceste lucruri, cum ar fi Ray Reconstruction, există o mulțime de metodologii pe care le poți aplica noilor motoare. Învățături și strategia de a configura arhitectura. Și când te uiți la lucrurile pe care Unreal le face bine, lucrurile pe care REDengine le face bine — există unele asemănări și unele lacune, dar inginerii geniali sunt de genul „cu toate lucrurile pe care știm că voi, creativii nebuni, doriți să le faceți în viitor, există mai puțină deltă aici. Să trecem strategic la Unreal Engine 5.”
Citește și Cyberpunk 2077 nu a uitat de anime: Cum sunt amintite personajele din Edgerunners
Trec la treabă
Acesta a fost întrebat și dacă ar putea indica orice provocări specifice cu care s-a confruntat echipa de dezvoltatori cu REDengine, care ar fi mai ușor cu Unreal. El nu a vrut să dezvăluie niciun secret din continuarea lui Cyberpunk, dar a spus că la un nivel înalt este „înviorător” să ajungi la Unreal cu ceea ce au învățat în timp ce dezvoltau 2077, fără a fi nevoie să înceapă procesul de „reconstruire” a…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe playtech.ro