Sponzorizat de newsflash.ro
Știm că BMW M4 este o mașină performantă corespunzătoare unora dintre cele mai ridicate exigențe în materie de sportivitate înmatriculabilă, dar producătorul bavarez a ținut să ne demonstreze că se poate lucra la detalii pentru un plus real de incisivitate dinamică și de efect estetic. Demonstrație convingătoare, nimic de zis, propusă în România la prețul de bază de 153.272 de euro (TVA inclusă).
Față de cazul unui M4 tipic, la BMW M4 CS puterea motorului a crescut la 405 kW/550 CP. Dincolo de asta, reglarea specifică a șasiului şi masa redusă – favorizate de numeroase componente din material compozit armat cu fibră de carbon (CFRP) – aduc un plus de performanţă pentru charismaticul coupé cu patru locuri. Altfel, BMW M4 CS rămânr un automobil utilizabil în regim cotidian, dotat cu echipamente avansate, remarcându-se prin caracteristici exclusive de design. BMW M4 CS va fi produs, împreună cu celelalte variante BMW M4, la uzina BMW Group din Dingolfing din iulie anul acesta.
Motorul noului BMW M4 CS oferă un cuplu maxim de 650 Nm între 2.750 şi 5.950 rpm. Puterea maximă este dezvoltată la 6.250 rpm, iar regimul maxim de turație este atins la 7.200 rpm. La răspunsul excelent în accelerație contribuie un suport de motor specific versiunii M4 CS. Conexiunea rigidizată dintre propuslor şi structura automobilului permite transmiterea complet nefiltrată a puterii acestuia către transmisie de fiecare dată când conducătorul apasă acceleraţia.
Noul BMW M4 CS accelerează de la 0 la 100 km/h în doar 3,4 secunde, în timp ce sprintul 0-200 km/h durează 11,1 secunde. Acceleraţia în reprize (80-120 km/h) durează 2,6 secunde în treapta a patra, respectiv 3,3 secunde în treapta a cincea. Viteza maximă a ediţiei speciale – care este echipată standard cu M Driver Package (care include şi un curs specific de pilotaj) – este limitată electronic la 302 km/h.
După ce trece prin cutia de viteze M Staptronic cu 8 trepte, forța motrice furnizată de motor este transferată către drum prin sistemul M xDrive. Această tehnologie inteligentă de tracţiune integrală foloseşte un ambreiaj multidisc controlat electronic în caseta de transfer pentru a distribui cursiv puterea motorului între roţile din faţă şi cele din spate – şi astfel pentru a maximiza tracţiunea, agilitatea şi stabilitatea direcţională în orice situaţie. Alimentarea cu ulei a ambreiajului multidisc a fost optimizată pentru a se asigura că sistemul de tracţiune integrală continuă să funcţioneze eficient chiar şi în timpul sesiunilor foarte intense de pe circuit.
În plus, meniul M Setup permite selectarea modului 4WD Sport, care direcţionează o proporţie şi mai mare din cuplul motorului către roţile din spate. De asemenea, conducătorii pot dezactiva complet sistemul DSC (controlul dinamic al stabilităţii) şi pot activa tracţiunea spate pură prin modul 2WD. Prin aceasta,…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe www.auto-bild.ro