Sponzorizat de newsflash.ro
Indiferent de cât de mulți bani ai sau cât de rău o duci, sigur ai cumpărat măcar o dată în viață ceva online.
Ei bine, se pare că aceasta este tendința comerțului viitorului. Cu toții ne vom îndrepta din ce în ce mai mult în această direcție, cel puțin asta anticipează cei care analizează piața și construiesc predicții.
Vom cumpăra masiv din magazinele online
Digitalizarea va deveni parte integrantă din viețile noastre și aproape că nu vom mai face nimic fără să apelăm la internet, inteligența artificială sau alte dispozitive și sisteme. Nici cumpărături nu prea vom mai face fizic, acestea migrând în universul digital.
Preşedintele Asociaţiei Române a Magazinelor Online (ARMO), Cristi Movilă, anticipează că industria de comerţ electronic din România va creşte în acest an cu până la 10%, comparativ cu finele lui 2022.
Vorbim despre o valoare totală de-a dreptul impresionantă, cifrată pentru anul curent la 7 miliarde de euro.
“Întotdeauna, finalul de an, ultimul trimestru, coincide cu Black Friday, cu sezonul cadourilor, cumpărăturile de Crăciun. Şi atunci ar trebui să crească toată partea de comerţ online şi toată partea de comerţ spre final de an. Unele companii pot să-şi recupereze ce au pierdut faţă de anul 2022. Astfel, ne aşteptăm la o creştere a industriei între 5 şi 10%, pe tot acest an, până la o sumă de şapte miliarde de euro.
Dacă adăugăm şi serviciile – facturi, biletele electronice şi aşa mai departe – probabil ne ducem spre zece miliarde de euro. E un an de consolidare, aş putea spune. Ne continuăm cumva accelerarea sau ne continuăm parcursul într-o poziţie de consolidare, urmând trendurile din vest.
Cu siguranţă, creşterea nu va fi precum cea din 2019 – 2022, pentru că atunci au fost cumpărături de necesitate, pentru că nu aveam posibilitatea să mă deplasez sau să cumpăr offline. Per total, toată piaţa a crescut şi asta e foarte…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe playtech.ro