Sponzorizat de newsflash.ro
OPPO, companie globală de tehnologie, lansează astăzi, 19 octombrie, magazinul online propriu care adresează clienților din România, continuând astfel strategia de dezvoltare la nivel local.
Magazinul online al OPPO România.
“România
este o piață foarte importantă pentru OPPO, iar strategia noastra
de dezvoltare pe termen lung include, pe lângă extinderea
portofoliului de produse, și extinderea punctelor de interacțiune
cu consumatorii. Astfel, deschiderea magazinului propriu, ce aduce o
serie de beneficii atractive pentru consumatori, este un pas natural
în dezvoltarea brandului la nivel local. Până la finalul lunii,
clienții magazinului nostru online beneficiază de reduceri de până
la 90% la produsele disponibile, în limita stocului existent”, a
declarat Yang Shaohua, General Manager OPPO în România.
Magazinul
online al brandului OPPO, oppostore.ro, aduce clienților o serie de beneficii și oferte promoționale. Până
la data de 29 octombrie, cei care fac o achiziție din magazinul
online beneficiază de reduceri de 90% din preț pentru produse
precum încărcătoare, huse, accesorii pentru ceasuri inteligente,
reduceri de 30% pentru diverse modele de căști, precum si
discount-uri pentru telefoane din seria Reno10.
Totodată,
la fiecare achiziție, clienții primesc puncte bonus (Puncte OPPO)
pe care le pot transforma în discount la achizițiile următoare în
decurs de un an. In funcție de câte Puncte OPPO au în cont,
aceștia pot achiziționa produse chiar și cu 100% discount. Mai
multe detalii despre punctele bonus sunt disponibile în magazinul
online.
În
plus, cei care achiziționează un smartphone din magazinul online al
brandului beneficiază de garanție extinsă la 3 ani, iar pentru
modelele Reno10, Reno10 Pro și Find N2, consumatorii primesc extra
garanție pentru ecran, pentru o perioadă de 6 luni de la achiziție.
Toate comenzile cu valoare de peste 299 lei beneficiază de…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe adevarul.ro