Sponzorizat de newsflash.ro
Lansată în 2000, tehnologia NVIDIA Reflex a devenit apreciată, fiind implementată în ultimii ani în peste 100 de jocuri, de la cele mai populare titluri de tip eSports și până la apariții AAA axate în primul rând pe componentele single player. Cum a devenit NVIDIA Reflex atât de popular și ce avantaje palpabile aduce această tehnologie? Răspunsurile vom încerca să le aflăm împreună în cele ce urmează.
În primul rând, ceea ce trebuie să știm încă de la început este scopul principal pe care NVIDIA Reflex încearcă să-l îndeplinească: diminuarea latenței induse de sistem în jocurile video. Mai exact, pe înțelesul tuturor, din momentul în care utilizatorul apasă pe un buton de pe mouse, tastatură sau controller și până atunci când acțiunea aferentă acelui buton este redată pe monitor trece un interval de timp, câteodată imperceptibil, alteori chiar deranjant. Această scurtă perioadă este ceea ce numim lantență (sau „lag” în limbajul gamerilor experimentați).
Avantajul decisiv în titlurile multiplayer, la orice nivel
În mod logic, cu cât este mai redusă această latență, cu atât mai responsiv devine jocul, comenzile fiind executate în momentele în care dorește jucătorul. Drept simplu exemplu, degeaba avem în cătare inamicul din Counter-Strike 2 și apăsăm butonul de foc dacă milisecundele care se scurg între acționarea comenzii și executarea acesteia îi permit oponentului să iasă din raza de acțiune a armei. Bazându-ne pe această exemplificare, deducem că diminuarea acestei latențe este și mai importantă în jocurile rapide multiplayer, cum ar fi shooterele competitive, unde aceste milisecunde pot face diferența între învins și învingător.
Pusă la dispoziția producătorilor de jocuri sub forma unui SDK ușor de implementat, tehnologia NVIDIA Reflex…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe www.go4games.ro