Sponzorizat de newsflash.ro
Hyundai Inster urmeaza sa dea mari batai de cap atat erupenilor cat si chinezilor pentru ca este un produs exceptional in segmentul sau.
Din start trebuie spus ca Hyundai Inster este 100% electric, are o baterie de 49 kwh si o autonomie de 355 km, in timp ce Renault 5 E-Tech are performante oarecum asemenatoare insa este cu pana la 7.000 euro mai scump decat modelul lui Hyundai.
Pana si noul Leapmotor T03 are putine sanse de succes mai ales ca dispune de o baterie mica de 37.3 kwh si 95 CP.
Un alt capitolul unde Hyundai Inster efectiv lasa in urma concurenta este habitabilitatea cu bancheta spate culisanta si capacitatea de a tranforma interiorul intr-un pat pentru cei care ies in natura.
In plus fata de acesta, noul Hyundai Inster are o plansa de bord clasica cu butoane pentru majoritatea comenzilor, detalii incredibile in 2024 cand toti constructorii se bazeaza doar pe tablete.
Versiunea Long Range aduce o baterie mai mare, de 49 de kWh, dar și un motor mai puternic, de 115 cai putere. În această configurație, Hyundai Inster are nevoie de 10.6 secunde pentru a atinge 100 de km/h, iar viteza maximă este de 150 de km/h.
În cazul acestei versiuni, autonomia este de 355 de kilometri în regim WLTP, iar consumul anunțat este de 15.3 kWh/100 km.
Indiferent de versiunea aleasă, bateria va putea fi încărcată de la 10% la 80% în circa 30 de minute la un curent de 120 de kW.
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe autolatest.ro