Sponzorizat de newsflash.ro
- Mercedes-Benz a lansat AMG PureSpeed ca primul model din noua sa serie Mythos de ediții speciale de volum redus
- AMG PureSpeed se bazează pe SL 63 și împărtășește motorul V-8 biturbo de 4,0 litri și 577 CP al acelui automobil
- Producția modelului AMG PureSpeed va fi limitată la 250 de unități la nivel mondial
Mercedes-Benz a prezentat oficial seria Mythos, o nouă linie de capodopere în ediție limitată, care debutează cu un speedster uimitor inspirat de AMG SL.
Mașina, plafonată la 250 de unități la nivel globala fost prezentat pentru prima dată în luna mai cu conceptul PureSpeed. Atât numele conceptului, cât și designul său remarcabil au fost preluate de producție.
Dezvăluit sâmbătă, în timpul Marelui Premiu de Formula 1 Abu Dhabi 2024, PureSpeed este un adevărat speedster, lipsit în întregime de acoperiș și parbriz, la fel ca SLR McLaren Stirling Moss lansat în urmă cu mai bine de un deceniu. Pentru siguranța ocupanților, designerii au integrat un sistem de protecție halo asemănător celui utilizat în Formula 1. Fabricat din oțel în locul fibrei de carbon din Formula 1, haloul protejează capul ocupanților prin devierea obiectelor mari. PureSpeed include, de asemenea, cercuri duble de răsturnare poziționate în spatele scaunelor.
Deflectoarele de vânt mici din fața cabinei ghidează fluxul de aer peste capetele șoferului și pasagerului, dar căștile sunt în continuare necesare pentru viteze care depășesc limitele orașului. Pentru a completa mașina, AMG oferă căști potrivite echipate cu un sistem de comunicații, care permite conversații clare între ocupanți la viteze mari. Smartphone-urile se pot asocia, de asemenea, cu sistemul pentru apeluri telefonice sau pentru a vă bucura de lista de redare preferată. Atunci când vehiculul nu este utilizat, o pânză este proiectată să se potrivească peste cabină pentru a o proteja de elemente.
Mercedes-Benz AMG PureSpeed
PureSpeed este construit pe baza modelului SL 63 din cea mai recentă gamă SL. Se mândrește cu motorul V-8 biturbo de 4,0 litri și 577 CP al acelui automobil și cu sistemul de tracțiune integrală. Singura transmisie este cea automată cu 9 trepte de la AMG, care dispune de un ambreiaj umed de pornire în locul unui convertor de cuplu tradițional pentru a reduce greutatea și pentru un răspuns mai precis. Cifrele de performanță includ un 0-62 mph în 3,6 secunde și o viteză maximă de 196 mph.
Alte elemente împrumutate de la SL includ un kit de ridicare frontală, direcție pe roțile din spate și rotoare de frână carbon-ceramice. Suspensia AMG Active Ride Control, care dispune de stabilizare hidraulică a ruliului și amortizoare adaptive, este de asemenea inclusă. Jantele măsoară 21 de inci și dispun de capace din fibră de carbon pentru a reduce turbulențele. Caracteristicile aerodinamice active sunt, de asemenea, încorporate…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe autoghid.ro