Sponzorizat de newsflash.ro
Internetics 2023, un proiect The Institute și susținut de UniCredit Bank, anunță 145 de proiecte înscrise pentru ediţia cu nr. 23, proiecte ce urmează să fie evaluate în două runde de jurizare. Proiectele nominalizate vor fi anunţate pe 22 noiembrie, iar câştigătorii pe 28 noiembrie, în cadrul Galei de Premiere Internetics 2023.
Categoria cu cele mai multe înscrieri este DIGITAL CAMPAIGNS – cu 45 de lucrări, urmată de SOCIAL MEDIA & COMMUNITIES – cu 40 de înregistrări în concurs, apoi DIGITAL BRAND EXPERIENCE & ACTIVATION – cu 31 de proiecte. Alte categorii principale mai sunt Website & Mobile, Video și Internetics Digital for Good.
Secţiunile cu cele mai multe înscrieri în competiţie sunt: Digital Brand Experience – 15 lucrări de evaluat, Best Community Engagement – cu 14 înscrieri şi Social Media Special Mechanics, Online Video Series şi noua secţiune Act and React– fiecare cu câte 11 proiecte.
Competiţia Internetics 2023 reuneşte 28 de agenţii şi companii participante: Cheil | Centrade, DDB România, Dentsu Creative România, Golin România, Heist Industries, Jam Session Agency, KUBIS, Leo Burnett, Mainstage The Agency, McCann Health Brain and Heart, Minio Studio, MRM, MSL The Practice, Ogilvy, Oxygen, Publicis România, Raiffeisen Bank România, Red Dots Agency, Saatchi Creative Hub, Sector7 HUB, Sonica Works, Tazz Creative Lab, The Hacking Work Team, Three, Tremend Software & Softeh Plus & Costin Radu & Dragoş Lupascu, Tribal Worldwide România, v8 şi VMLY&R.
Procesul de jurizare implică eforturile a 90 de juraţi specialişti în marketing digital şi comunicare online, dar şi un set de experţi în research şi media, consultanţi independenţi şi reprezentanţi din buticuri de consultanţă online din România. Reprezentanţii companiilor provin dintr-un mix divers de industrii: retail, telecom, FMCG, e-commerce, financial services, technology & apps, real estate şi altele.
Jurizarea proiectelor…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe zonait.ro