Sponzorizat de newsflash.ro
Și iată că ne-a fost livrat încă un metroidvania cu potențial uriaș, al 3-lea metroidvania interesant pe anul acesta, unul care mi-a scăpat de sub radar. „Gestalt: Steam & Cinder”, făcut de către „Metamorphosis Games” și publicat de către „Fireshine Games”, este unul dintre cele mai drăguțe jocuri indie pe care le-am jucat anul acesta, un pixel-art metroidvania care mi-a plăcut maxim încă de când am vizionat ultimul trailer la un eveniment digital de la „Nintendo”.
INTRO
Jocul începe cu o scurtă prezentare destul de simpatică în care ne povestește despre trecutul lumii din universul jocului. Un trecut în care a fost doar „calamitate” și distrugere peste tot, ajungând să moară milioane de oameni nevinovați. Lăsând asta la o parte, am fost destul de satisfăcut de intro-ul jocului, după cinematic am avut un tutorial scurt, iar după m-a introdus direct în misiunea principală, fară prea multe adăugări. Singura nelămurire pe care am avut-o a fost faptul că.. mi-a băgat pe gât foarte mult dialog plictisitor, „filler” cum s-ar zice.
GAMEPLAY ȘI COMBAT
Când vine vorba de gameplay, jocul nu excelează absolut deloc, are un combat destul de solid, melee combat și ranged combat, te obligă să le folosești pe amândouă, depinde de situație, desigur. Totuși, am fost foarte satisfăcut de către skill tree-ul pe care developerii ni l-au oferit, îl putem debloca în prima oră din joc.. pot spune doar că este unul foarte reușit, în ciuda faptului că nu este complex deloc, ceea ce îl face destul de unic, mai ales într-un joc metroidvania, unde totul este atât de complex, fară ca măcar să aibe un motiv anume. Skill tree-ul constă în câteva abilitați active, în proporție de 15%, iar restul sunt doar bonusuri pasive, care iți cresc viața, daunele sau viteza.
Pe lângă asta, mi-a plăcut foarte mult simplitatea hărții.. aș putea zice aceeași chestie ca și la Skill Tree, e simplă,…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe need4games.ro