Sponzorizat de newsflash.ro
Porsche relansează 911 Carrera S. În cadrul liniei de modele Carrera, acesta reduce decalajul dintre 911 Carrera și 911 Carrera GTS T-Hybrid, care este mai orientat spre performanță.
Sistemul său de propulsie a fost îmbunătățit semnificativ și atinge acum niveluri de performanță care erau rezervate anterior modelelor 911 Carrera GTS pre-facelift. În plus, lista extinsă de echipamente standard și opțiunile de personalizare semnificativ crescute în comparație cu 911 Carrera îi sporesc atractivitatea.
Caracteristici cheie:
- Motorul boxer twin-turbo de 3.0 litri, cu șase cilindri, a fost îmbunătățit fundamental. Rezultatul este o creștere semnificativă a puterii, cu o reducere simultană a emisiilor. Puterea sa este de 480 CP (+30). Cuplul a rămas la 530 Nm.
- Pentru a obține această performanță și eficiență sporite, Porsche a montat turbocompresoare noi (de la fostul GTS) și a optimizat mult răcirea cu aer (intercooler de la Turbo), printre altele.
- Adaptările suplimentare la normele Euro 6e au avut un impact mare asupra greutății mașinii. Coupeul are 60 kg în plus (1540 kg), iar decapotabila 85 (1625 kg)!
- Carrera S Coupe poate realiza 0-100 km/h în 3.3 secunde. Viteza maximă e limitată la 308 km/h.
- Singura opțiune de cutie de viteze – PDK cu opt trepte și dublu ambreiaj – trimite puterea către roțile din spate.
- Echiparea standard include: jante Carrera S de 20/21 inch, un eșapament sport cu terminații argintii, Porsche Torque Vectoring Plus (PTV+), frâne de pe 911 Carrera GTS (cu discuri frontale de 408 mm, 308 mm în spate și etrieri roșii).
- La cerere, Porsche oferă sistemul Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) și suspensia sport PASM, care permite reducerea gărzii la sol cu 10 mm, combinată cu direcția spate.
- Din cauza greutății crescute, șasiul a fost reconfigurat. Sistemul hidraulic de amortizare a fost optimizat în comparație cu modelul anterior, oferind o manevrabilitate mai bună.
- Direcția, în combinație cu cea de pe puntea din spate, este mai precisă, iar cinematica osiei frontale a fost ajustată.
- În coupe s-a renunțat la rândui doi de scaune rabatabile (deși rămâne o opțiune gratuită). Decapotabila are patru locuri standard.
- La interior, modelul vine echipat cu un pachet de piele negru. Scaunele, tetierele, panoul de bord, panourile ușilor și scaune posterioare sunt decorate cu piele fină.
- Ca opțiune, utilizarea pielii poate fi și mai extinsă, acoperind suprafețe mari din interior – inclusiv capacul torpedoului, panourile laterale și baza scaunelor.
- La cerere, Porsche adaugă cusături contrastante în nuanța Crayon.
- Carrera S beneficiază pe deplin de echipament standard mai bun, acum cu faruri Matrix LED și încărcător wireless…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe autoblog.md