Sponzorizat de newsflash.ro
La începutul acestei luni, compania Zoom a luat o decizie surprinzătoare de a cere unora dintre angajații săi să se întoarcă la birou, de unde se așteptă să lucreze mai eficient.
Aplicație Zoom. FOTO Shutterstock
Mai nou, înregistrări audio scurse dintr-o întâlnire internă a companiei, distribuite către Business Insider, au dezvăluit că CEO-ul Zoom, Eric Yuan, a chemat angajații înapoi la birou deoarece crede că “munca la distanță nu le-a permis oamenilor să construiască relații bazate pe încredere sau să fie la fel de inovatori.”
Toate acestea par să nu se potrivească cu imaginea brandului Zoom, care oferă tehnologie de videoconferință și promite că facilitează “colaborarea imersivă de la birou direct de acasă.”
Comentariile lui Yuan au avut loc într-o întâlnire a companiei pe 3 august, unde le-a spus angajaților că principala motivație pentru revenirea la birou a fost construirea unei încrederi mai mari între angajați.
“În ultimii ani, am angajat atât de mulți ‘Zoomies’ noi încât este foarte dificil să construim încredere,” a spus Yuan, descriind o situație pe care multe companii care au continuat să angajeze în timpul pandemiei o pot înțelege. În 2022, Yuan a spus într-un podcast al Stanford Business School că numărul angajaților Zoom s-a triplat în timpul pandemiei, de la 2.000 la 6.000.
Dar Zoom ar trebui să fie produsul care facilitează construirea încrederii și relațiilor cu angajații la distanță. Pe pagina sa de start, Zoom se laudă că ajută echipele să devină “mai conectate, mai colaborative, mai inteligente” și să “pot face mai multe.”
Pe o pagină care promovează funcția de Ședințe Zoom, compania afirmă că 95% dintre “clienții care trec la Zoom raportează o creștere” în performanță și încredere între membrii echipei. Acum pare că Yuan a constatat că această promisiune nu s-a materializat.
“Încrederea este fundația…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe adevarul.ro