Sponzorizat de newsflash.ro
- Emil Ghinea (Norma M20F Evo) pare să nu mai aibă adversar în Campionatul Național de Viteză în Coastă, și asta pentru că sportivul mangaliot a reușit să se impună pentru a treia ediție consecutivă a Memorialului Werner Hirschvogel, păstrându-și nu doar titlul de King of the Hill pe traseul de 4,75 km, ci depășindu-și propriul record – coborând până la un 2:07,383n
Vicecampionul sezonului anterior la viteză în coastă a rămas invincibil pe toată durata evenimentului reșițean, stabilind timpul de referință și în manșele zilei de duminică. Cel mai important însă este faptul că Emil s-a impus categoric în ambele urcări decisive de concurs, încheind a cincea etapă de viteză în coastă a sezonului cu un timp cumulat de 4:15,528.
La o diferență de 4,4 secunde și pentru prima oară la comenzile monopostului Wolf GB08, Jerome France și-a încheiat a încheiat cu succes prima sa prezență pe traseul reșițean, în vreme ce podiumul absolut a fost completat de brașoveanul Octavian Ciovică (Radical SR8) la o diferență de doar 6 zecimi de pilotul francez.
Prin victoria în clasamentul absolut, Emil Ghinea s-a impus atât la general cât și în ierarhia categoriei II a naționalului de viteză în coastă, în timp ce aceeași categorie – dar în matematica Trofeului Național Masters – a fost adjudecată de Jerome France, care astfel și-a trecut în cont supremația absolută a etapei în clasamentul absolut al TNMVC.
Nu doar bătălia de la vârful ierarhiei absolute a fost spectaculoasă ci și cea a turismelor, acolo unde – deși a fost mai lent în ziua precedentă – Alexandru ‘Dodo’ Pițigoi (Porsche 992 GT3 Cup) s-a impus în urma celor două manșe de concurs – reușind să completeze și podiumul OPEN al Trofeului Național Masters [în urma lui Octavian Ciovică]. Bănățeanul Radu Benea (Ferrari 488 Challenge Evo) și băimăreanul Călin Făgădar (Mitsubishi Lancer Evo), l-au urmat pe Pițigoi pe podiumul categoriei I în ierarhia Trofeului Național Masters.
De cealaltă parte, în aceeași categorie a turismelor dar care punctează doar în CNVC, tânărul Bogdan Duma (Mitsubishi Lancer Evo) a obținut triumful categoric, fiind mai rapid cu numai o secundă decât Alin ‘PYP’ Oprițescu – cel ce dovedește astfel că ‘rețeta’ modelului Scirocco funcționează – respectiv decât localnicul Andrei Precup (Seat Toledo TDi).
Același Duma a încheiat și pe poziția a treia în clasamentul OPEN al CNVC, între el și învingătorul Ghinea făcându-și loc singurul model electric de la această etapă – anume Tesla Model S Plaid pilotată de Dominic Marcu.
Sportivul etapei din acest an al Memorialului Werner Hirschvogel nu este însă nici Emil Ghinea – câștigătorul absolut al etapei – și nici Alexandru ‘Dodo’ Pițigoi – cel mai rapid sportiv al categoriei turismelor – ci nimeni-altul decât localnicul Răzvan Dan Goșta, cel care după…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe autostiri.ro