Sponzorizat de newsflash.ro
Daze, o nouă aplicație de mesagerie construită cu inteligență artificială, care vizează generația Z, atrage o atenție semnificativă înainte de lansare, având succes viral pe rețelele sociale. Pe TikTok, cel mai popular videoclip al aplicației a acumulat 8 milioane de vizualizări, contribuind la un total combinat de 48 de milioane de vizualizări pe TikTok și Instagram. Drept urmare, aplicația a atras deja o listă de așteptare cu 156.000 de utilizatori nerăbdători, chiar înainte de lansarea oficială.
Cum instalezi Daze
Aplicația urmează să se lanseze pe 4 noiembrie, însă aceasta este deja listată pe Play Store și App Store. Tot ce trebuie să faceți este să căutați „Daze – Freeform Chat” în magazinul de aplicații. După ce faceți click pe aplicație, selectați butonul „Install”, iar aplicația se va instala automat atunci când va fi disponibilă.
O alternativă creativă la aplicațiile tradiționale de mesagerie
Fondată de antreprenorul din New York, Willem Simons, Daze oferă o alternativă creativă la aplicațiile tradiționale de mesagerie, precum iMessage și WhatsApp. Aceasta le permite utilizatorilor să trimită mesaje în mai multe culori, care pot pluti pe ecran, completate de fotografii, grafică, stickere, GIF-uri, desene și fundaluri personalizabile — asemănătoare cu un canvas interactiv liber, similar cu crearea unei povești pe Instagram.
Integrarea AI pentru o experiență personalizată
Daze se remarcă prin integrarea inteligenței artificiale în instrumentele sale creative, cu planuri de extindere a funcționalităților AI după lansare. Această combinație unică de elemente de mesagerie și social media, împreună cu libertatea creativă, a atras un interes puternic din partea utilizatorilor din generația Z, adică cei cu vârste cuprinse între 13 și 22 de ani.
Retenție promițătoare și planuri de lansare
În testele beta, aplicația a arătat rate promițătoare de retenție, peste 50% dintre utilizatorii care au trimis mesaje rămânând activi timp de cel puțin 60 de zile. Lansarea oficială a aplicației este programată pentru 4 noiembrie, după o fază de testare beta cu 1.400 de utilizatori. Daze a fost construită cu React Native, asigurând astfel lansarea simultană pe platformele iOS și Android.
De la calendar social la aplicație de mesagerie
Daze a început inițial ca o aplicație de calendar social, dar s-a transformat în mesagerie. Simons a lucrat anterior la un proiect similar, Muze, care de asemenea punea accent pe comunicarea creativă și liberă. Acum, Daze este proiectul său exclusiv, având deja finanțare în valoare de 5,7 milioane de dolari pentru a susține dezvoltarea aplicației.
Succesul viral fără publicitate plătită
Succesul de până acum al aplicației, determinat exclusiv de videoclipurile demo ale produsului, evidențiază puterea unor experiențe vizuale captivante, care…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe mobilehub.ro