Sponzorizat de newsflash.ro
Putini dintre soferii din Romania cunosc faptul ca sunt sute de unitati service “dedicate” reparatiei de transmisii automate care din pacate nu sunt autorizate RAR.
Si cand spunem asta, ne referim exact la autorizarea RAR in demontarea si repararea de transmisii automate pe teritoriul Romaniei, adica un service care este singurul capabil sa dea garantie ca este competenta in aceasta operatiune.
Sfatul Autolatest este sa nu mergi cu masina in service-uri no-name care nu au autorizatie RAR pentru ca daca vei avea probleme cu transmisia nu te vei putea indrepta spre autoritati in recuperarea pagubei.
CUM SE REPARA O CUTIE AUTOMATA?
In primul rand este nevoie de experienta in demontarea cutiei pentru ca sunt exemple precum Porsche Cayenne 4.2 TDI care necesita demontarea intregii suspensii si a cadrului motor pentru a ajunge la transmisie.
O alta problema este lipsa sistemelor autorizate de diagnosticare a problemei, cele mai noi unitati service investind mii de euro in sisteme OE care pot sa citeasca cele mai noi software-uri ale producatorilor de transmisii.
Toate piesele care se monteaza in cutie trebuie sa fie OE pentru ca doar asa vei avea garantia unei reparatii consistente, iar cei care monteaza piese aftermarket din China sunt cei care fac reparatii de mantuiala pe timpul si banii clientului.
Service-uril de transmisii ofera automat o garantie pentru o anumita perioada de timp si un anumit numar de km, plus obligativitatea ca transmisia sa vine la cateva luni pentru inlocuirea uleiului.
In toate service-urile SERIOASE nu se folosesc uleiuri aftermarket de transmisii, plus ca schimbul de ulei nu se face cu aparat Flush, ci doar gravitational.
ZF nu recomanda decat utilizarea de ulei ZF, AISIN si JATCO ulei Eneos , GM ulei ATF produs de catre Mobil1 iar Mercedes ulei OE produs de Fuchs, restul uleurilor fiind un risc transmis direct clientului.
AUTOLATEST RECOMANDA AUTOMATIC GEARBOX PENTRU CEI 28 DE ANI DE EXPERIENTA!
Telefon: 0723.528.323 0732.125.555
Email: [email protected]
Email: [email protected]
Adresa: Str. Mehadia, Nr. 39, Crangasi , Sector 6,Bucuresti
NU SCHIMBATI ULEIUL LA APARATUL FLASH
De partea cealalta au aparut asa zisele service-uri de cartier care si-au cumparat un aparat de schimb al uleiului extrem de costisitor insa care in realitate nu prea face treaba buna.
Acest sistem se numeste FLASH si reprezinta de fapt o scoatere FORTATA a uleiului din transmsia automata, lucru extrem de daunator pentru 99% dintre transmisiile automate care au peste 200.000 de km.
Spunem aceasta pentru ca particule fine sau NU de metal pot sa fie transportate de acest fash cu presiune direct in alta parte a transmisiei, lucru care poate duce la DISTRUGEREA COMPLETA A CUTIEI!
Adica toate depunerile din radiator si conducte se duc automat direct in cutie fara nici un filtru sau protectie pentru transmisie!
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe autolatest.ro