Sponzorizat de newsflash.ro
Asa cum spuneam in urma cu mai bine de 12 luni, vanzarile foarte bune ale modelului Dacia Spring duc automat la aparitia fenomentului de blocare constanta al statiilor de incarcare pentru ca soferul de Dacia Spring este in mare parte cocalarul ecologic.
Adica, vei vedea la incarcat un Spring la un supercharger de 75 kw chiar daca masina asta chinezeasca nu are cum sa benefecieze de performantele statiei, astfel de soferi blocheza premeditat aceste statii pentru ca nu-i amendeaza nimeni!
IN CLUJ POLITIA A INCEPUT SA DEA AMENZI COCALARILOR CU DACIA SPRING
“Daca o persoana care detine o masina electrica stie cat de greu e sa gasesti o statie libera, de ce stationeaza in statia de incarcare si nu isi muta masina dupa ce aceasta s-a incarcat? Azi s-au dat 3 amenzi.
De ce? O masina a terminat de incarcat.
Am asteptat o ora si vreo 15 minute sa vina proprietarul sa mute masina. Acesta nu a venit. A terminat de incarcat urmatoarea masina. Nu a venit nici proprietarul acesteia. A terminat de incarcat inca o masina. Nici proprietarul acesteia nu a venit. Aplicatia cu care se pornesc statiile de incarcare are optiunea sa transmiti un mesaj pe telefonul celui care a terminat incarcarea.
Romanii au inceput sa se bata la statiile de incarcare gratis ale masinilor electrice
La fiecare 5 minute le-am trimis mesaj sa vina sa mute masina. Nu le-a pasat. Oameni care cred ca totul li se cuvine, care pe langa faptul ca primesc curent gratis, mai au si nesimtirea sa isi lase masinile in statiile de incarcare dupa ce au terminat de incarcat.
E ca si cum te-ai duce la pompa de benzina, ai alimenta, apoi lasi masina acolo in pompa si pleci acasa. Felicitari politiei locale pentru sanctiunile aplicate!” spune un clujean.
Acesta este motivul pentru care Tesla “amendeaza” pe minut timpul petrecut in plus la incarcat, amenda care se plateste automata direct de pe card, rezultatul fiind o civilizatie extrema in lumea Tesla.
INCARCAREA MASINII ELECTRICE LA CLUJ DEVINE IMPOSIBILA
A doua zi, hai să mergem la încărcat, cât vizităm centrul orașului. Mașina cu 15% baterie. Identificăm o zonă cu vreo 8 prize ale primăriei, ne îndreptăm către locație… Ce să vezi? 7 ocupate, iar a 8-a, deși era disponibilă, din cauza celei de-a 7-a mașini (un Bolt… apropo, nici pe ăștia nu-i mai suport: Bolt, Uber, Agm, Elec… toate firmele astea de ridesharing, care „căpușează” întreaga infrastructură, fapt de pe urma căruia ei câștigă o grămadă de bani) parcată extrem de prost, nu putea fi accesată.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA ajuta Autolatest Romania sa ramana obictiva in continuare: Donează prin Patreon AICI
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe autolatest.ro