Sponzorizat de newsflash.ro
Am avut ocazia să încerc unul dintre cele mai așteptate și drăguțe jocuri video din genul „metroidvania” de anul acesta, pot zice doar că am rămas destul de surprins, cu toate că așteptările mele au fost destul de ridicate. „Bo: Path of The Teal Lotus„, făcut de către „Squid Shock studios” și publicat de către „Humble Bundle” este unul dintre cele mai frumoase jocuri din genul respectiv când vine vorba de artstyle și personaje.
INTRO
Încă din primele momente când am deschis jocul și am intrat în minunata lume pe care developerii ne-au livrat-o, mi-am putut da seama că este un joc foarte copt și lucrat. Un intro foarte drăguț, a avut tot ce trebuie, sunet, muzică și o atmosferă foarte plăcută. Nu puteam să îmi scot din cap asemănările dintre Bo și „Hollow Knight”, un alt metroidvania foarte bun, făcut de către „Team Cherry”, unde s-au văzut clar asemănările.
GAMEPLAY ȘI COMBAT
Când vine vorba de combat, am fost foarte satisfăcut în mare parte, fluiditatea movement-ului a fost top notch, again, s-a simțit exact ca și Hollow Knight. Că tot a venit vorba de Hollow Knight din nou, fiind un metroidvania inspirat după el, Bo se axează mult mai mult pe movement și platforming decât pe combat, spells și alte criterii importante pe care le emană alte metroidvanias ca și „Blasphemous” sau „Castlevania: Symphony of The Night”.
Nu e foarte complex în sine, dar platforming-ul poate deveni destul de dificil din când în când.. De asemenea, nu putea să lipsească un currency și un shop unde iți poți cumpăra îmbunătățiri permanente (viață în plus, mai multe charges în flask, etc), dar ai și niste abilități speciale care vin în formă de păpuși, fiecare păpușă are câte un efect activ, personal nu am reușit să fac rost de toate în playtrough-ul meu, m-am folosit doar de cele de la început.
Aș putea zice că cel mai mare focus pe care l-au avut developerii când…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe need4games.ro