Sponzorizat de newsflash.ro
In general oamenii vad automobilele ca pe un simplu mijloc de transport, dar pentru pasionatii de modele istorice, masina este ceva special, ca o “fiinta”care necesita atentie speciala, ingrijire constanta, multe cunostinte tehnice, efort financiar deosebit, mult timp alocat si bineinteles dragoste deplina. Un astfel de pasionat este Cristi Popescu, racer al Clasei Nationale Dacia, veteran al paradelor si expozitiilor de automobile istorice, pilot in cadrul competitiilor de circuit cu masini clasice, , mecanic si restaurator de modele Dacia 13xx si nu in ultimul rand sustinator frenetic al surorii geamane a Renault-ului 12, Dacia 1300.
Pe data de 5 octombrie 2024, daciotul roman a participat la cea de-a XIX-a editie a Salonului de Masini Clasice de la Stara Zagora din Bulgaria, unde a obtinut prima pozitie in cadrul categoriei Dacia. Evenimentul care a aliniat la parade peste 400 de modele clasice din tari precum Bulgaria, Franta, Cehia, Romania, Turcia, Serbia, Germania, Ungaria sau Grecia, a coincis cu sarbatoarea orasului Stara Zagora si a fost un fel de “arc” peste timp, intre inceputurile timide ale automobilismului, acum peste un secol si timpurile moderne.
Si chiar daca aceste masini, ma refer la cele fabricate in Romania, ne amintesc de cele mai multe ori de o perioada nefasta, totusi unele dintre ele, ingrijite si restaurate cu entuziasm, produc rezultate frumoase la evenimente internationale, cu tema istorica. Asa s-a intamplat si la acest eveniment , unde modelul Aro 10 prezentat de Daniel Giulescu, a obtinut de asemenea locul 1.
De aceea ar trebui sa apreciem la maximum fiecare eveniment al comunitatii auto-retro, iar participarea noastra ca gentleman-driveri, pasionati de modele istorice sau simpli spectatori, sa fie una consistenta, iar dragostea noastra pentru “old cars”, sa fie una de durata si impartasita urmasilor nostrii!
Credit foto: Cristi Popescu, arhiva personala
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe autostiri.ro