Sponzorizat de newsflash.ro
- Campionul DTM din 1993 revine pe circuit alături de Alfa Romeo: va pilota modelul 1900 Sport Spider (1954) în „cea mai frumoasă cursă din lume”, cu ajutorul copilotului Giacomo Ciucci.
- Mereu în inimile fanilor mărcii italiene și ale tuturor fanilor motorsportului, Nicola Larini a fost pilot oficial Alfa Romeo din 1987 până în 2003 și a dominat clasa Touring în anii `90.
- Pe grila de start a „clasicului” de la Brescia se va afla și mașina 1900 Super Sprint (1956), pilotată de jurnalistul Andrea Farina alături de copilotul Davide Cironi, un influencer pasionat de motoare.
- Cele două rarități de epocă vor fi însoțite de noua mașină sport compactă Alfa Romeo Junior și de exclusivistele Giulia și Stelvio Quadrifoglio Super Sport, care aduc un omagiu primei victorii obținute de Alfa Romeo la 1000 Miglia din 1928 cu 6C 1500 Super Sport.
Urmând să aibă loc în perioada 11 – 15 iunie, cea de-a 42-a ediție a cursei 1000 Miglia este reconstituirea istorică a „celei mai frumoase curse din lume”, după spusele lui Enzo Ferrari. Ca de obicei, în parte cursă și în parte aventură, peste 400 de modele vor participa la cursa organizată cu regularitate pentru mașini de epocă din acest an.
Peste 50 dintre acestea vor fi automobile marca Alfa Romeo, ceea ce face ca aceasta să fie implicit cea mai mare echipă și o emblemă de necontestat a motorsportului italian. Două dintre acestea vor fi modele de prestigiu din colecția de epocă Alfa Romeo, expuse de obicei la muzeul său din Arese: 1900 Super Sport (1954) și 1900 Super Sprint (1956).
Primul va fi în mâinile lui Nicola Larini, campion DTM în 1993 cu Alfa Romeo 155 V6 TI, și ale copilotului Giacomo Ciucci. Revenirea lui Larini în competiții cu Alfa Romeo va provoca cu siguranță emoții puternice pentru toți fanii sporturilor cu motor și în special pentru comunitatea Alfiștilor, fanii mărcii italiene, care își amintesc de realizările sale în clasa Touring din anii 1990. Modelul 1900 Super Sprint (1956) va fi întâmpinat cu același entuziasm, și va da tot ce are mai bun avându-l pe Andrea Farina la volan, jurnalist și expert în mașini de epocă, alături de copilotul Davide Cironi, un influencer și YouTuber pasionat de motoare.
Cele două rarități de epocă vor fi însoțite de noile Giulia și Stelvio Quadrifoglio Super Sport, seria specială limitată pe care marca o dedică primei victorii Alfa Romeo la 1000 Miglia în 1928, cu modelul 6C 1500 Super Sport.
De asemenea, publicul va putea vedea pentru prima dată în mișcare modelul Alfa Romeo Junior; noua mașină compactă readuce sportivitatea Alfa Romeo în cel mai mare segment de pe piața europeană.
Aceasta întruchipează veriga comună care a legat întotdeauna mașinile din trecut de cele produse în prezent de marca cu Biscione, în numele înclinației lor înnăscute pentru sportivitate ca o experiență de…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe autostiri.ro