Sponzorizat de newsflash.ro
Pentru a aniversa 10 ani de existență WebOS, compania coreeană derulează o campanie promoțională care oferă conținut gratuit sau la prețuri promoționale pentru deținătorii de televizoare smart LG (mai noi de 2018). Condiția este ca sistemul de operare să fie WebOS 4.0 sau versiunile mai noi. În promoția LG Streaming Week intră și utilizatorii de StanbyME și StanbyME Go. Prima săptămână de promoții se desfășoară între 9 septembrie și 15 septembrie. Dar campania durează în total până pe 13 octombrie, pe parcursul a cinci săptămâni speciale LG Streaming.
Fiecare săptămână promoțională va include un line-up diferit de parteneri locali și globali, iar ofertele limitate ale partenerilor vor fi accesibile și vor putea fi valorificate doar în săptămâna respectivă.
Printre partenerii LG Streaming Week, poate cel mai sonor nume este Apple Music. De asemenea, avem aici DAZN (locul unic unde se poate viziona NFL Game Pass) sau Crunchyroll (cea mai mare bibliotecă de streaming anime dedicată). În zona de experiențe interactive, Blacknut Cloud Gaming oferă o sesiune de joc gratuită timp de 30 de minute pentru oricare dintre cele peste 500 de jocuri premium din biblioteca sa.
Pentru copii și familii avem Baby Shark World for Kids. MEGOGO sau SWEET.TV sunt alți parteneri de renume ai acestei campanii promoționale.
Mai multe detalii despre LG Streaming Week, despre conținutul gratuit și cel la preț redus disponibil în timpul campaniei găsiți pe pagina de web dedicată a promoției.
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe www.mobzine.ro