Sponzorizat de newsflash.ro
Well, well, well. După șase ani și trei lansări de RPG-uri în seria Assassin’s Creed, Ubisoft au hotărât să ia taurul de coarne și să adreseze criticile venite de la fanii hardcore ai jocurilor originale. Știți voi, alea cu mai mult strecurat prin tufișuri și asasinat de la distanță decât combo-uri de lovituri și un playtime de 100 de ore. Ce vreau să zic este că, în ciuda succesului lor comercial, pe care nimeni nu poate să îl nege, trilogia de jocuri recente Assassin’s Creed (Origins, Odyssey și Valhalla) au fost un fail în ochii multora, deși mie mi-au plăcut.
Dar acum a venit vremea să lăsăm toate astea la o parte și să vorbim despre cel mai nou titlu din serie, unul care promite să readucă franciza la origini (pun intended), cu un focus pe stealth, o poveste mai scurtă și o lume ceva mai mică. Se lansează chiar azi și, deși Assassin’s Creed Mirage are destule probleme, un lucru e sigur: este un joc făcut cu pasiune și cu respect pentru materialul sursă. Hai să vorbim mai multe.
Poveste și atmosferă
Începem cu povestea, pentru că aici vedem și prima alegere de design care diferențiază jocul ăsta de titlurile recente și îl aduce mai aproape de cele originale: povestea. Firul narativ îl are în centrul său pe Basim, pe care unii îl veți recunoaște din Assassin’s Creed Valhalla, unde a fost un antagonist de toată frumusețea. Iar aici am avut și primul semn de întrebare pe care mi l-am pus înainte de lansarea jocului: cum ar putea să-mi placă de Basim dacă a jucat rolul de bad guy în prima mea interacțiune cu el?
Ei bine, ce vedem în Assassin’s Creed Mirage este un Basim mai tânăr, pe vremea când era un simplu hoț de buzunare pe stradă dar cu aspirații mărețe, cu mult înainte de evenimentele din Valhalla. Asta înseamnă că ai ocazia să îl vezi crescând prin rangurile asasinilor, lucru care conferă poveștii un feeling de progresie binevenit, în lipsa multor elemente…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe zonait.ro