Sponzorizat de newsflash.ro
Orange România a redeschis magazinul din Piața Victoriei, din București, sub un nou concept, construit în jurul programului de economie circulară “Re”. Noul magazin este în linie cu planul Grupului Orange – Lead the Future și reprezintă un pas suplimentar pentru a atinge #NetZeroCarbon până în 2040.
Redeschiderea magazinului Orange din Piața Victoriei. FOTO Adrian Pogîngeanu
Cu ocazia redeschiderii magazinului, Orange a organizat astăzi, 29 septembrie, un eveniment media la care au fost prezenți din partea companiei: Veronica Dogaru, Corporate Comms & CSR Director Orange România, Antoine Devon, CMO Orange Romania, Constantin Vintilă, Head of Direct Retail și Julien Ducarroz, CEO Orange România.
Principalele idei expuse în timpul evenimentului de cei de la Orange:
-magazinul din Piața Victoriei este primul magazin sub brandul Orange lansat în 2002
– Piața din România s-a mișcat foarte rapid în direcția 5G, în comparație cu Polonia, unde încă nu există licență pentru 5G, dar există 5G.
– sustenabilitatea și ecologia sunt parte a strategiei noastre pentru viitor. Avem un plan la nivel de grup numit “Lead the Future”, iar una dintre direcțiile principale este să fim neutri ca business, din punct de vedere al emisiilor de carbon până în 2040.
Imagini din magazin
– una dintre direcțiile noastre, RE, este legată de reciclare și economia circulară pe care vrem să o promovăm în România. Cred că există tot mai multe persoane, în special din tânăra generație, care consideră că ceea ce cumpără sau consumă face parte din valorile de afaceri, face parte din alegerile lor și trebuie să răspundem acestei preocupări crescânde pentru schimbările climatice.
– prima preocupare a consumatorului la achziție este provocarea economică. Și înțelegem pe deplin în acest context de inflație și ceea ce trecem, ce este. Și apoi mult în urma vin problemele de…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe adevarul.ro