Sponzorizat de newsflash.ro
Kaspersky lansează o versiune Premium a SubsCrab – o aplicație mobilă care îi ajuta pe utilizatori să-și urmărească abonamentele și să-și controleze termenele de plată.
SubsCrab este o aplicație multiplatformă, disponibilă pe iOS și Android, care acoperă peste 4.000 de servicii de abonament și 11.000 de planuri tarifare.
Modelul de abonament este un instrument convenabil și transparent pentru monetizarea serviciilor digitale, care a devenit foarte popular în ultimii ani. Potrivit raportului de căutare de business „Subscription E-Commerce Global Market Report”, piața globală e-commerce cu abonament a crescut de la 119,4 miliarde de dolari SUA în 2022 la 196,35 miliarde de dolari SUA în 2023, o rată de creștere anuală compusa (CAGR) de 64,4 %. Mai mult, sondajul „Digital media trends” al Deloitte a arătat că 20% din populația lumii are mai mult de 10 abonamente plătite de persoană, însumand peste 100 de dolari SUA pe lună.
SubsCrab a fost dezvoltat în cadrul Kaspersky Product Studio – divizia de business a companiei responsabilă de dezvoltarea și validarea de noi parteneriate și noi produse. SubsCrab conține un catalog mare de abonamente disponibile, inclusiv peste 4.000 de servicii bazate pe abonament și 11.000 de planuri tarifare. Și – spre deosebire de alte aplicații de urmărire a abonamentelor – SubsCrab nu are nicio limitare în ceea ce privește numărul de abonamente pe care utilizatorii le pot adăuga.
Aplicația are versiuni gratuite și premium. Aplicația gratuită include un instrument de bază de urmărire a abonamentelor, care permite utilizatorului să vadă și să adauge manual toate abonamentele active, precum și un calendar al plăților. În plus, acesta primește notificări push despre plăți, precum și despre serviciile alternative și informații utile despre abonamentele de interes.
Funcționalitatea versiunii Premium, cu plată, este…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe adevarul.ro