Sponzorizat de newsflash.ro
Social media a fost în centrul atenției pentru o bună parte din ultimul deceniu, promițând să ne aducă mai aproape unii de alții și să creeze o rețea globală de conexiuni. Cu toate acestea, în ciuda acestor promisiuni, se pare că era social media pare să moară treptat. Platformele de socializare precum Instagram au cunoscut o creștere rapidă, acestea au suferit o transformare esențială în modul în care oamenii le folosesc și interacționează cu ele.
Social media începe să aibă un impact negativ în viețile oamenilor, iar generația Z suferă
Metoda la care apelează tot mai mulți tineri pentru a nu-și face postările publice
Odată apreciat pentru faptul că oferea un spațiu pentru a împărtăși momente autentice din viața de zi cu zi, Instagram, de exemplu, s-a transformat într-o vitrină unde fiecare postare este atent gândită și editată.
Oamenii au început să se simtă presați să livreze conținut de înaltă calitate și să mențină o imagine impecabilă pe platformă. Aceasta a creat o presiune nedorită pentru mulți utilizatori, mai ales pentru tinerii din generația „Z”, ducând la o scădere a postărilor și la căutarea utilizatorilor de alte noi alternative mai puțin expuse, scrie businessinsider.com.
Tinerii în special au început să nu mai posteze tot ce fac pe social media și să se orienteze către mesaje private, grupuri închise sau comunități mai restrânse. Funcția de „Close friends”, adică un story sau o postare va fi văzută doar de prietenii apropiați, a devenit mult mai utilizată în ultima vreme.
Această funcție pentru „prietenii apropiați” a oferit oamenilor un spațiu sigur în care să împărtășească conținut mai personal, fără teama de a fi judecați sau criticați de o…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe adevarul.ro