Sponzorizat de newsflash.ro
Cursa a fost verificată și independent, dar și de sistemul de la bord. Se pare că Nevera a atins un timp de 7 minute și 0.928 de secunde pe versiunea mai scurtă a circuitului, de 12.8 mile.
Nevera are 4 motoare electrice, câte unul pentru fiecare roată. E dotată cu o baterie de 120 kWh și cu un sistem considerat superior din punct de vedere tehnologic față de alte vehicule electrice.
În luna mai, a doborât mai multe recorduri de accelerare și frânare. Pentru o scurtă perioadă a depășit și Koenigsegg Regera pentru recordul de 0 – 400 km/h – 0. Koenigsegg Regera a redobândit recordul în luna iunie.
Mașina care a doborât recordul circuitului Nurburgring a reușit să întreacă vehiculele produse de unele dintre cele mai mari companii auto din lume, precum Tesla și Porsche.
Rimac a creat o ediție limitată Nevera
Recordul de 7 minute și 5 secunde e extrem de rapid, mai ales pentru categoria vehiculelor electrice.
„Sunt mândru de ce am reușit. Prima dată când am venit pe Nurburgring,” a declarat Emilio Scervo, director în cadrul Rimac. „Optimizarea noastră virtuală a performanței, combinată cu doar 20 de ture de testare la standardul industriei a dus la un rezultat fantastic.”
Rimac, are a produs mașina care a doborât recordul circuitului Nurburgring, a creat o ediție limitată Nevera. Aceasta poartă denumirea Time Attack.
Recent, Tesla a anunțat că lansează versiuni mai ieftine ale mașinilor sale în SUA.
În total, vor fi construite doar 12 mașini și design-ul exterior e similar cu cel al mașinii care a doborât recordul.
Nuanța verde e și un omagiu adus mașinii M3 a fondatorului Rimac, cu care a început producția de vehicule electrice. Rămâne de văzut cât timp va dura până când recordul Rimac va fi doborât. Sau dacă acesta va dura o perioadă mai lungă. Mai ales în contextul în care industria auto se mută treptat spre vehiculele…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe useit.ro