Sponzorizat de newsflash.ro
Călătoria Boeing în crearea celui mai mare avion de linie cu două motoare din lume, Boeing 777X a fost una tumultoasă, marcată de provocări, întârzieri și soluții inovatoare de inginerie. Iată cum arată la interior ceea ce pare a fi cel mai măreț proiect în industria aeronautică.
Gigantul aerospațial s-a angajat în acest proiect ambițios în noiembrie 2013, când a dezvăluit Boeing 777X, un avion comercial revoluționar format din două variante: 777-8 și 777-9. Alături de aceste variante, Boeing a introdus și o opțiune de cargo cunoscută sub numele de 777-8F, care este programată pentru serviciul Qatar Airways în 2027.
Planul de dezvoltare pentru Boeing 777X a implicat mai multe etape, compania urmărind să lanseze mai întâi partea comercială, introducând pe piață varianta 777-9 până în 2025. Emirates, un jucător proeminent în industria aviației, urma să fie lansarea. client pentru acest impresionant avion de linie. Cu toate acestea, cronologia pentru această lansare fusese deja mutată de la ținta inițială din 2020. Mai multe provocări semnificative, inclusiv prăbușirea 737 MAX, pandemia globală și întreruperile din lanțul de aprovizionare, au contribuit la încetinirea dezvoltării și producției.
Obstacolele cu care se confruntă Boeing în timpul proiectului Boeing 777X nu s-au limitat doar la aspecte tehnice. Compania a estimat că cheltuielile anormale de producție ar depăși 1 miliard de dolari, reflectând complexitatea și unicitatea acestei întreprinderi. În plus, companiile aeriene, în special Emirates, și-au exprimat nemulțumirea față de întârzieri, subliniind presiunea la care a fost supus Boeing pentru a obține un rezultat de succes și în timp util.
În ciuda acestor provocări, Boeing a rămas angajat în program. Compania și-a prezentat masivul său banc de testare 777X la Salonul Aeronautic de la Paris în iunie,…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe playtech.ro