Sponzorizat de newsflash.ro
Walt Disney Co. (DIS) a publicat aseară după închiderea ședinței de tranzacționare rezultatele trimestriale – rezultate mixte, oarecum în linie cu așteptările pieței, pe fondul unei frenezii de reducere a costurilor începută odată cu reinstalarea CEO-ului Bob Iger.
Veniturile trimestrului au fost de 22,3 miliarde de dolari, în creștere cu 4% față de aceeași perioadă a anului trecut, dar ușor sub estimările analiștilor, 22,5 miliarde de dolari. Defalcat, divizia Disney Media and Entertainment Distribution a avut un venit de 14 miliarde de dolari, segmentul de parcuri tematice, experiențe și alte produse 8,3 miliarde, divizia Television networks a adus 6,7 miliarde în timp ce businessul direct-to-consumer, inclusiv Disney+ a încasat 5,5 miliarde.
În ceea ce privește contul de profit și pierdere al companiei, Disney a înregistrat o pierdere de 460 de milioane de dolari, reprezentând 25 de cenți per acțiune, pierdere datorată costurilor cu restructurările și deprecierile (mai ales a conținutului eliminat de pe platforma de streaming).
Numărul de abonați la nivel global al Disney+ a scăzut cu 7% la 146,1 milioane; scăderea vine mai ales de pe piața indiană unde compania a pierdut drepturile de a reda meciurile unei ligi de crichet foarte populară.
Cresc prețurile abonamentelor Disney+
Totodată, compania a anunțat o creștere importantă de preț pentru abonamentele Disney+ și Hulu: versiunea fără reclame Disney+ va avea un preț de 13,99 dolari, ceea ce reprezintă o creștere de 27%, respectiv versiunea fără reclame Hulu va crește de la 14,99 dolari în prezent la 17,99 dolari. Versiunea cu reclame va fi disponibilă pe final de an și în Europa în șase țări, urmând ca anul viitor să fie extinsă.
Pe acest segment, Disney a pierdut peste 10 miliarde de dolari de la lansarea serviciului de streaming pe finalul anului 2019, iar măsura creșterii prețurilor abonamentelor este un pas către atingerea…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe zonait.ro