Sponzorizat de newsflash.ro
„Compania a decis în urmă cu 1 deceniu, în scopuri legate de marketing, să scrie un algoritm pentru autonomie care să arate șoferilor proiecții optimiste pentru distanța pe care o poate parcurge cu o baterie plină, susține o sursă care are informații legate de design-ul inițial al software-ului.”
După ce bateria scădea sub 50%, „algoritmul arăta șoferilor proiecții mai realiste pentru autonomia rămasă”. Se pare că ordinul pentru acest algoritm a venit de la conducere.
„Directiva era să prezentăm o estimare optimistă și a venit de la CEO-ul Elon Musk,” a declarat sursa.
„Elon a vrut să arate un număr bun de autonomie atunci când mașina era complet încărcată,” a continuat sursa. „Atunci când cumperi mașina, dacă vezi autonomie de 350 – 400 de mile, te simți bine.”
Astfel, Tesla e acuzată că ar fi indus voit în eroare consumatorii atunci când vine vorba de autonomie. Decizia ar fi fost luată în scopuri de marketing. Reuters susține că nu a putut determina dacă „Tesla folosește în continuare algoritmul care schimbă estimările de autonomie”. În același timp, publicația a scris că „anul trecut, Tesla a fost copleșită de plângeri legate de autonomie și a creat o echipă specială pentru a anula programările de service ale clienților”.
Tesla anula programările clienților care voiau să își bage mașinile în service
Entru că mulți șoferi credeau că mașinile lor sunt stricate, au încercat să își bage mașinile în service. Pentru că nu exista o metodă prin care autonomia mașinilor să fie îmbunătățită real, Tesla a creat o echipă specială care anula aceste programări.
Angajații Tesla ar fi primit instrucțiuni clare. Ei trebuiau să „contracareze orice plângere a consumatorilor legată de autonomie, prin aducerea mașinilor în service,” a continuat Reuters. Tesla e acuzată că ar fi indus în eroare consumatorii. Și…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe useit.ro