Sponzorizat de newsflash.ro
OPPO se află pe primul loc pe piața de smartphone-uri din China în primul semestru al 2023 și pe locul al patrulea la nivel global în aceeași perioadă, potrivit celor mai noi date publicate de compania de analiză Canalys.
Rezultatele OPPO a fost determinate în parte de vânzările de smartphone-uri pliabile, care au intrat într-o
perioadă de creștere rapidă în acest an și continuă să
prezinte un potențial de creștere semnificativ. Counterpoint
Research estimează că livrările globale de smartphone-uri pliabile
vor crește cu o rată anuală compusă de 114% între 2019 și 2025,
crescând de patru ori între 2022 și 2025 pentru a ajunge la 55 de
milioane de unități. Producătorii chinezi de smartphone-uri sub
brand propriu, inclusiv OPPO, au investit în segmentul
smartphone-urilor pliabile, contribuind la poziționarea Chinei ca
lider global cu o cotă de piață de 26% în 2022.
Totodată,
cele mai noi date de la Canalys arată că OPPO a deținut o cotă
dominantă de 31% din piața de smartphone-uri pliabile din China în
primul trimestru din 2023, fiind astfel liderul pe acest segment în
creștere. La nivel de produs, OPPO Find N2 Flip a depășit toate
celelalte produse pliabile, reprezentând 15% din vânzările de
smartphone-uri pliabile în China din ianuarie până în mai 2023,
potrivit Counterpoint.
Fiind primul
telefon cu clapetă care a venit cu un ecran secundar mai mare, Find
N2 Flip are o cută mai puțin vizibilă, o baterie
mare și un design intuitiv al interfeței de utilizare. Aceste
inovații și vânzările Find N2 Flip au contribuit la
evoluția OPPO, înregistrând o creștere a
cotei de piață de la 5% în T1 2022 la 13% în T1 2023, potrivit
Canalys.
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe adevarul.ro