Sponzorizat de newsflash.ro
Meta Platforms Inc. (META), compania mamă Facebook, a raportat rezultate excelente pentru trimestrul al doilea al anului în ziua în care FED a crescut dobânda de referință la dolar cu 0,25% impulsionând creșterea cotației cu 7% în sesiunea de tranzacționare after-hours.
Veniturile companiei au crescut cu 11% la 32 de miliarde de dolari de la 28,8 miliarde de dolari în aceeași perioadă a anului trecut, datorită creșterii veniturilor din publicitate și monetizării mai bune a platformelor Instagram și Reels pe seama utilizării tot mai mult a inteligenței artificiale în măsurarea și direcționarea traficului. În ceea ce privește profitul, acesta a crescut cu 16% la 7,79 miliarde de dolari, ceea ce reprezintă 2,98 dolari per acțiune; ambele cifre, de venituri și de profit au fost peste așteptările analiștilor.
Meta estimează venituri dar și cheltuieli în creștere pentru a doua jumătate a anului
Pentru trimestrul al treilea, compania estimează venituri între 32 și 34,5 miliarde de dolari, de asemenea peste cele 31,2 miliarde de dolari cât se așteaptă piața conform FactSet. Este de menționat și faptul că Meta se așteaptă la o creștere a cheltuielilor cu 1-2 miliarde față de estimarea anterioară până la finalul anului datorită unor cheltuieli juridice; în mod normal, o reducere a cheltuielilor ar fi trebuit să aibă loc în condițiile în care numărul de angajați a scăzut cu 14% la finalul lui iunie față de iunie 2022.
Facebook a înregistrat o medie de 2,06 miliarde de utilizatori activi zilnic, în creștere cu 5% față de anul trecut în timp ce pe toate celelalte platforme Meta au avut o medie de 3,07 miliarde de utilizatori zilnic, o creștere cu 7% față de aceeași perioadă. Legat de Threads, probabil că s-au ciocnit ceva pahare de șampanii scumpe după succesul total nesperat al atingerii sutei de milioane de utilizatori în doar cinci zile de la lansare iar monetizarea acestei platforme va…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe zonait.ro