Sponzorizat de newsflash.ro
Miliardarul american Elon Musk, CEO-ul Tesla și SpaceX și proprietarul Twitter, a tânjit după o modificare din punct de vedere tehnologic a companiei care administra PayPal și a dorit ca această schimbare să înceapă cu litera X, relatează The Washington Post.
Elon Musk a înlocuit logoul Twitter. FOTO Profimedia
În anul 2000, Musk a devenit CEO după fuziunea lui X.com și Confinity, compania cofondată de Peter Thiel, care deținea programul PayPal, un serviciu de transfer de bani mai cunoscut decât cel oferit de Musk.
După ce Thiel a demisionat în urma unei neînțelegeri legate de faptul că Musk a făcut presiuni pentru ca sistemul PayPal să treacă pe o platformă Microsoft în locul unui software bazat pe Unix, Musk a dorit să extindă ambițiile companiei ca fiind mai mult decât un simplu serviciu de transfer de bani, făcând litera X mai proeminentă în brandingul său și eliminând treptat numele PayPal, conform lui Max Chafkin, autorul cărții din 2021, „The Contrarian: Peter Thiel and Silicon Valley’s Pursuit of Power”.
Dar a existat o problemă care a fost prea evidentă pentru unii clienți: X.com suna ca un site pentru filme pentru adulți.
„X realizase o serie de focus-grupuri care indicau că clienților nu le plăcea numele brandului, pentru că le amintea de pornografie”, a notat Chafkin.
Autorul Walter Isaacson a reluat această afirmație în biografia despre Musk, care va fi publicată în luna septembrie.
„Un brand de încredere”
„PayPal devenise un brand de încredere, ca un prieten bun care te ajută să fii plătit“, a notat Isaacson, conform unor fragmente făcute publice în această săptămână.
Viziunea lui Musk nu a durat mult timp. Thiel și cofondatorul PayPal, Max Levchin, au orchestrat o lovitură împotriva lui Musk în momentul în care acesta se afla în prima sa vacanță din ultimii ani.
Consiliul de administrație l-a înlăturat…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe adevarul.ro