Sponzorizat de newsflash.ro
Elon Musk şi directoarea executivă a Twitter, Linda Yaccarino, au prezentat luni un nou logo pentru platforma socială, care este un “X” de culoare albă pe un fundal negru, înlocuind astfel cunoscutul simbol al reţelei, care era o pasăre albastră, relatează Reuters.
“X este aici! Hai să facem asta”, a scris pe Twitter Yaccarino, care a postat şi o fotografie cu logo-ul proiectat pe birourile companiei din San Francisco.
X is here! Let’s do this. pic.twitter.com/1VqEPlLchj
— Linda Yaccarino (@lindayacc) July 24, 2023
Citește și: Twitter le datorează foștilor angajaţi 500 de milioane de dolari ca indemnizație de concediere
Atât pe contul de Twitter al lui Yaccarino, cât şi pe cel al lui Musk, apare logo-ul X, deşi pasărea albastră a Twitter este încă vizibilă pe platformă, scrie news.ro.
Hashtagul “#GoodbyeTwitter” a fost în trend pe platformă, cu referire la vechiul logo, în timp ce unii utilizatori sunt nemulţumiţi de cel nou.
Lights. Camera. X! pic.twitter.com/K9Ou47Qb4R
— Linda Yaccarino (@lindayacc) July 24, 2023
Musk anunţase, cu o zi înainte, într-o postare, că doreşte să schimbe logo-ul Twitter şi a făcut un sondaj printre milioanele sale de urmăritori, pentru a afla dacă ar fi în favoarea schimbării schemei de culori a site-ului din albastru în negru. El a postat o imagine cu un X stilizat pe un fundal negru cu tematică spaţială. De asemenea, a făcut referire la “logo-ul X provizoriu” şi a scris pe Twitter că “în curând ne vom lua adio de la marca Twitter şi, treptat, de la toate păsărelele”. Ca răspuns la un mesaj în care a fost întrebat cum se vor numi tweet-urile sub noul “X”, Musk a zis: “x-uri”.
Logo-ul original al Twitter, proiectat în 2012
Logo-ul original al Twitter a fost proiectat în 2012 de o echipă de trei persoane. “Logo-ul a fost conceput pentru a fi simplu, echilibrat şi lizibil la dimensiuni foarte mici, aproape ca un “e” minuscul”, un ghem de aţă”, a scris pe Twitter Martin Grasser, unul dintre designeri.
Today we say goodbye to this great blue bird
This logo was designed in 2012 by a team of three. @toddwaterbury, @angyche and myself,
The logo was designed to be simple, balanced, and legible at very small sizes, almost like a lowercase “e”, a pic.twitter.com/pogZnorRko
— martin grasser (@martingrasser) July 24, 2023
Matt Rhodes, responsabil de strategie la o agenție de creație, a declarat pentru Reuters că orice modificare a unui brand atât de bine stabilit în cultura populară reprezintă un risc.“Doar câteva branduri au devenit verbe sau s-au văzut menţionate în…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe www.digi-world.tv