Sponzorizat de newsflash.ro
Doar hackerii detectați sau cei suspectați de trișare pot vedea și interacționa cu aceste „halucinații”.
Activision a folosit o serie de tactici în lupta sa cu trișorii Call of Duty, de la a-i face să nu poată vedea ținte până la pur și simplu să nu mai poată folosi armele. Cea mai recentă măsură este unul dintre primii pași pe care dezvoltatorii îi fac pentru a combate hackerii Modern Warfare II și Warzone 2.0 care folosesc instrumente interzise (de exemplu, wallhacks) pentru a afla informații suplimentare și pentru a obține un avantaj nedrept față de ceilalți.
Când sistemele Activision detectează sau suspectează un trișor, poate fi declanșată o „halucinație”. Acestea nu vor afecta deloc jucătorii legitimi și sunt concepute pentru a dezorienta hackerii. Iată partea cu adevărat inteligentă: fiecare halucinație este o clonă a unui jucător real din meci, potrivit echipei Ricochet anti-cheat. Halucinațiile se mișcă, arată și interacționează cu lumea așa cum ar face un jucător uman pentru a-l păcăli pe trișor să creadă că a întâlnit un adversar autentic.
Un sistem interesant
Ricochet spune că trișorii nu vor putea face diferența dintre o halucinație și un jucător autentic la prima vedere. Halucinațiile emit aceleași tipuri de informații ascunse pe care trișorii le primesc pentru jucătorii legitimi prin instrumentele lor ilicite. Halucinațiile vor fi, de asemenea, desfășurate în apropierea unor trișori. Dacă un jucător cu aspect umbrit interacționează cu o halucinație, atunci se va da singur de gol.
Pe de altă parte, Ricochet a anulat una dintre măsurile sale de atenuare a hackerilor. Se numea Quicksand și, în mod ciudat, avea să încetinească un trișor Call of Duty sau să-i înghețe pe loc. S-ar putea încurca și cu schema lor de control. O versiune actualizată de Quicksand poate fi adăugată în viitor
„În timp ce Quicksand a fost o atenuare distractivă de…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe playtech.ro