Sponzorizat de newsflash.ro
Ne aflăm într-o perioada de excepție pentru fanii jocurilor horror clasice, tot mai multe astfel de titluri, precum trilogia Resident Evil 2, Resident Evil 3 și Resident Evil 4, originalul Dead Space sau chiar Alone in the Dark primind remake-uri moderne, bine adaptate pentru pretențiile gamerilor din zilele noastre. Iar acestei liste i se adaugă acum și Silent Hill 2, „cult classic”-ul celor de la Konami fiind refăcut de studioul polonez Bloober Team.
Trebuie să recunosc că, atunci când am auzit ca Bloober Team se află la cârma acestui proiect, am avut unele îndoieli. Deși ancorate în genul horror, creațiile precedente ale studioului polonez nu erau tocmai capabile să inspire încredere, experiențele precum cele din seria Layers of Fear fiind mai degrabă walking simulators cu câteva momente mai tensionate. Nici măcar mai recentul The Medium, cel mai ambițios joc de la Bloober până la acest remake, nu reușea să convingă pe de-a-ntregul. Din fericire, echipa poloneză s-a autodepășit cu acest remake și nu doar că a realizat cel mai reușit joc al său de până acum, ci și unul dintre cele mai bune titluri ale întregului an 2024.
Între narațiune și traumă psihologică
Pentru cei mai puțin familiarizați cu Silent Hill 2, precum subsemnatul (recunosc, l-am ratat la vremea sa, jocurile pentru console nereprezentând priorități personale în 2001, atunci când originalul a fost lansat pe PS2), povestea începe când personajul principal James Sunderland primește o scrisoare din partea soției sale, aceasta chemându-l în orășelul Silent Hill. Toate bune și frumoase, doar că nevasta lui James murise după lupta cu o boală necruțătoare, în urmă cu vreo trei ani. James nu se lasă însă descurajat, revenind în Silent Hill în căutarea oricărui indiciu capabil să-i redea speranța de a-și vedea soția încă în viață. Sau cel puțin așa pare la început.
Adevărul este însă unul mult mai…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe www.go4games.ro