Sponzorizat de newsflash.ro
Puncte cheie
- Fostul CMO al Cardano, Adam Bates, devine noul director de marketing la MultiversX.
- Pe 10 octombrie, echipa de la MultiversX l-a primit pe Bates la bord.
Adam Bates, fostul CMO la Cardano/IOHK, a devenit noul drector de marketing la MultiversX.
În noul său rol la MultiversX, Bates va fi responsabil de conducerea strategiei de marketing a companiei și de creșterea gradului de conștientizare a tehnologiei blockchain inovatoare.
Numirea sa pentru noul rol reprezintă un avantaj semnificativ pentru MultiversX, având în vedere că acesta aduce un istoric dovedit de realizări notabile în industria blockchain.
Cele 5 piloni ai MultiversX – Planul de a câștiga
Bates a spus că MultiversX a creat „insula perfectă”, dar nimeni nu știe cu adevărat despre ea. „Rolul meu este să fiu agenția de turism – să atrag milioane de vizitatori”, a declarat el.
„MultiversX poate deja procesa 72k tps și poate accelera debitul rețelelor blockchain L2 existente cu până la x100. Și asta este o poveste care trebuie spusă.”
El a împărtășit un post pe X, subliniind cele 5 Piloni ai MultiversX – Planul de a câștiga – „MultiversX 5 Pillars – The Plan to Win”:
- Construirea unei rețele blockchain hiper-scalabile.
- Cultivarea unui ecosistem dinamic de aplicații.
- Susținerea unor piețe de capital puternice și profunde.
- Crearea unei platforme puternice pentru dezvoltatori.
- Investiția în eforturi de marketing cu impact mare.
El a împărtășit de asemenea un mesaj de la Lucian Mincu, co-fondatorul MultiversX, dezvăluind necesitatea de claritate, concentrare și o nouă infuzie de energie.
Mod de război = mod de concentrare
Conform postării recente de la MultiversX, intrăm în modul de război (war mode) care implică concentrare (focus mode).
Iată principalele puncte cheie subliniate de echipă:
- Execuție refocalizată – MultiversX a reestabilit claritatea în jurul misiunii, prioritizând inițiativele de bază și aliniind toate eforturile cu o strategie concentrată menită să câștige.
- Separarea clară a entităților și responsabilităților – Au fost stabilite distincții clare între MultiversX Network (infrastructura blockchain), MultiversX Foundation (adopție și conștientizare) și MultiversX Labs (dezvoltarea tehnologiei și inițiative axate pe creștere).
- Optimizarea costurilor – MultiversX a implementat o reducere a costurilor la diverse proiecte pentru a le face mai ușoare, mai concentrate și pregătite pentru viteză și acțiune.
- Proiectele secundare cheie au fost revizuite și realiniate – Unele inițiative sunt acum suspendate, altele sunt separate și stabilite pe o cale independentă, în timp ce unele dintre ele sunt pregătite să intre în modul de finanțare pentru accelerare și concentrare pe creștere.
- Calea de câștig pentru MultiversX – O redefinire a principalelor verticale de concentrare, KPI-uri și pârghii de…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe crypto.ro