Sponzorizat de newsflash.ro
În timpul prezentării Sony State of Play, dezvoltatorul Rogue Factor a oferit o privire nouă asupra jocului de acțiune și aventură HELL is US. Trailerul dezvăluit evidențiază abordarea neobișnuită a explorării și gameplay-ului, un aspect care îl deosebește de alte titluri de pe piață.
Jonathan Jacques-Belletête, directorul executiv de creație și directorul artistic al jocului, a explicat pe blogul PlayStation că studioul și-a propus să creeze o experiență „radical diferită”. Spre deosebire de multe alte jocuri, HELL is US nu va oferi jucătorilor o hartă sau marcatori de obiective tradiționale. În schimb, jucătorii vor fi invitați să se cufunde în lumea creată și să-și urmeze propriile instincte pentru a progresa.
Această metodă de design, denumită de Rogue Factor “player-plattering”, pune accent pe explorarea liberă, opunându-se abordării clasice de tip „silver-plattering”, unde toate informațiile sunt oferite pe un „platou de argint”. Fiecare jucător va explora în propriul ritm, descoperind în mod natural locuri noi și rezolvând puzzle-uri fără indicii explicite din partea jocului.
HELL is US este programat pentru lansare în 2025, pe PS5, Xbox Series X/S și PC. O nouă prezentare a jocului va fi disponibilă pe 30 septembrie.
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe jocuri247.ro