Sponzorizat de newsflash.ro
Cu noua funcție Hype, YouTube vrea să ajute canalele mai mici să crească și să fie descoperite de mai mulți oameni. Vei putea să „hype-uiești” un videoclip, iar cele mai populare videoclipuri vor apărea pe un top general.
Principala diferență față de funcția Trending este că Hype se concentrează în mod special pe canalele mai mici și pe ceea ce oamenii aleg în mod specific să recomande. Trending este un top bazat pe activitatea utilizatorilor, pe ceea ce urmăresc aceștia, indiferent dacă au fost mulțumiți sau nu.
„Fanii își doreau o modalitate de a ajuta mai agresiv creatorii lor preferați să reușească. Există ceva atrăgător în a fi printre primii care descoperă ceva cool, să fii cel care îl împărtășește cu lumea – acest lucru îi face pe oameni să se simtă investiți în lucrurile pe care le promovează. În era dueturilor și remixurilor, spectatorii sunt creatori și creatorii sunt spectatori, iar oferirea tuturor unei modalități de a crește avea sens pentru YouTube. Ne-am dorit cu adevărat să le permitem fanilor să se implice ca membri ai comunității, să ajute la susținerea creatorilor lor preferați”, declară compania.
Cum poate ajuta Hype creatorii și utilizatorii
Mulți utilizatori ai aplicației YouTube doreau să poată găsi videoclipuri noi pe care YouTube nu le arăta ca și sugestii. „Ei voiau să descopere conținut interesant, creatorii voiau să crească și fanii voiau să împărtășească conținutul de calitate. Hype este exact ceea ce le-a trebuit tuturor.”
Hype poate ajuta creatorii să obțină mai multe colaborări, parteneriate de brand și expunere. Dar va pune și presiune pe creator. Un succes brusc pe YouTube va adăuga presiunea de a menține un nivel mai ridicat de calitate pentru a fi relevant. Creatorii mici au astfel nevoie doar de un număr modest de fani pentru a se propulsa.
Hype gratis, dar și cu bani
Mecanismul real din spatele Hype este destul de complicat. Un videoclip poate fi hype-uit doar în primele 7 zile de la publicare și dacă este realizat de un canal cu mai puțin de jumătate de milion de abonați. Fiecare utilizator primește doar trei hypes pe săptămână, iar fiecare hype valorează un anumit număr de puncte care corelează invers cu numărul de abonați al unui anumit canal.
Ideea este ca și canalele mai mici să poată ajunge în top, astfel încât fiecare hype către un canal mai mic va valora mai multe puncte. YouTube vrea astfel să se asigure că cele mai mari canale nu domină pur și simplu topul. Cele 100 de videoclipuri cu cele mai multe puncte totale ajung în vârful clasamentului.
Topurile sunt specifice fiecărei țări, iar în timp, YouTube intenționează să personalizeze secțiunea Hype pentru fiecare utilizator. Topul celor 100 nu se va schimba. YouTube va înțelege, însă, care sunt videoclipurile care le plac oamenilor din toate subiectele.
Compania…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe mobilehub.ro