Sponzorizat de newsflash.ro
Transylvania Classic a fost un raliu ca o vacanță pentru cele 83 de echipaje, un număr record de participanți, care au luat startul în raliul de regularitate de la Sibiu, o competiție dedicată mașinilor clasice, youngtimer și electrice, 44 dintre ele fiind în categoria clasic și youngtimer și 39 în categoria electrice.
83 de echipaje, dintre care 39 cu mașini electrice, care au luat startul în acest weekend la Transylvania Classic au avut un raliu ca o vacanță pe cele mai frumoase drumuri din județul Sibiu. La startul competiției de la Sibiu au fost concurenți din 6 țări: Belgia, Bulgaria, Germania, Grecia, Statele Unite ale Americii și România.
După peste 400 de kilometri parcurși și 13 probe speciale specifice competițiilor de regularitate, Georgi Andonov și Jordanka Andonova au reușit să câștige raliul de regularitate Transylvania Classic. Pentru echipajul bulgar aceasta este a doua victorie în competiția de la Sibiu, după cea obținută în 2022, și al patrulea podium din tot atâtea participări.
Echipajul bulgar a luat startul cu un model Volvo 244 GLE (1979) și a adunat în total doar 175,7 puncte de penalizare, aceasta fiind pentru a treia oară când raliul este câștigat de un echipaj străin.
Lupta pentru locurile de pe podium a fost una extrem de strânsă, echipajele fiind despărțite în final de doar 3,9 puncte de penealizare. Pe locul secund s-a clasat un alt Serghei Sourkov și Ekaterina Sourkova (Porsche 968, 1992) acumulând 176,6 puncte de penalizare.
Cu 179,6 puncte de penalizare, pe locul 3 în ierarhia generală au urcat Andra Mocanu și Andrei Kerekes (BMW i5 M60 electric), cei doi fiind pe prima poziție în clasamentul de regularitate dedicat mașinilor electrice.
La general, în categoria CLASICE unde mașinile au fost împărțite pe categoriile F,G și H, în funcție de anul de fabricație al mașinii, echipajul bulgar Georgi Andonov și Yordanka Andonova a fost pe prima poziție, podiumul fiind completat de Serghei Sourkov și Ekaterina Sourkova și de Radu Ioan Pușcariu și Alexandru Ioan Bugeanu (BMW E30 320 i, 1985). Echipajele de pe podium au primit și premii speciale din partea partenerului Snap-On.
Cupa Dacia a fost câștigată, la fel ca anul trecut, de echipajul Dan Siminie și Alexandru Vladu (Dacia 1310, 1980), echipajul sibian fiind urmat în clasament de Oana Batin și Sati Batin (Dacia Logan, 2012) și Roxana-Mihaela Ionescu împreună cu copilotul Sorin Giurea (Dacia Duster, 2021).
La categoria YOUNGTIMER, unde au concurat mașini fabricate între 1995 și 2005, s-a impus echipajul Ștefan Bârlea / Alexandru Crăciun (BMW 318), podiumul fiind completat de echipajele Levente Sandor / Andrei Diaconeasa și de Dan Gherman / Veronica Gherman.
În categoria Ladies Trophy, unde punctează echipajele complet feminine, Florentina Daniela Gurău și Ruxandra Elena Moscu (MINI Cooper SE, 2021) au fost pe prima poziție, podiumul fiind completat de echipajele…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe autostiri.ro